نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۸

پیوستن بازیگر سریال WandaVision به دنیل کریگ در فیلم Knives Out 2

کاترین هان، بازیگر سریال WandaVision پس از توافق با نتفلیکس به دنیل کریگ و دیگر ستارگان فیلم Knives Out 2 اضافه شده است.

فروردین امسال خبری منتشر شد مبنی بر اینکه نتفلیکس با پرداختی مبلغی بیش از ۴۰۰ میلیون دلار حق تولید و پخش فیلم Knives Out 2 و فیلم Knives Out 3 را خریداری کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر زن دیگری به جمع بازیگران دنباله فیلم Knives Out اضافه شده است. کاترین هان، بازیگر نقش آگاتا هارکنس در سریال WandaVision، پس از توافق با نتفلیکس قرار است در فیلم Knives Out 2 نقش‌آفرینی کند.

علاوه‌بر هان، دیو باتیستا، ادوارد نورتون و جنل مونی، دیگر بازیگران جدیدی هستند که به جمع بازیگران فیلم Knives Out 2 اضافه شده‌اند که مانند باتیستا، نورتون و مونی، اطلاعاتی از نقش هان نیز در دسترس نیست و نتفلیکس مانع افشا اطلاعات آن شده است. همچنین دنیل کریگ برای بازی در نقش بنوا بلنک قرار است در هر دو دنباله فیلم Knives Out بازگردد. مانند قسمت اول، رایان جانسون برای کارگردانی و نوشتن دنباله دو قسمت بعدی فیلم چاقوکشی باز خواهد گشت. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات قسمت دوم این فیلم جنایی در دسترس نیست.

دنیل کریگ در حال توضیح دادن اینکه قاتل چه کسی است در فیلم Knives Out

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Knives Out 2 قرار است از تاریخ ۲۸ ژوئن (۷ تیر) در یونان آغاز شود و به‌نظر می‌رسد مانند قسمت اول قرار است در دنباله فیلم Knives Out شاهد حضور ستارگان زیادی باشیم. همچنین گفته می‌شود که جانسون، کریگ و رام برگمن (تهیه‌کننده فیلم) هر یک ۱۰۰ میلیون دلار را برای دنباله‌های فیلم Knives Out دریافت خواهند کرد. علاوه‌براین، فیلم Knives Out 2 با بودجه‌ای تقریبا مشابه قسمت اول جلوی دوربین خواهد رفت. انتظار می‌رود فیلم Knives Out 2 در سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش شود.

علاوه‌بر بازی در سریال وانداویژن که بازی هان با تحسین زیادی مواجه شده بود، این بازیگر ۴۷ ساله طی این سال‌ها در آثار دیگری چون فیلم Captain Fantastic، فیلم The Visit، فیلم Tomorrowland، فیلم Bad Moms، فیلم Flower، انیمیشن Hotel Transylvania 3: Summer Vacation، انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse، سریال Transparent، سریال I Know This Much Is True، سریال Mrs. Fletcher و سریال Parks and Recreation حضور داشته است. از کارهای اخیر وی نیز می‌توان به انیمیشن Central Park و انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania اشاره کرد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده