نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۳

اعلام تاریخ شروع پخش فصل پایانی سریال Brooklyn Nine-Nine

شبکه NBC با انتشار یک تریلر تاریخ شروع پخش فصل هشتم و پایانی سریال Brooklyn Nine-Nine را تایید و اعلام کرد.

آبان ۹۸ بود که شبکه NBC از تمدید سریال Brooklyn Nine-Nine برای فصل هشتم خبر داد، اما این شبکه در بهمن گذشته اعلام کرد که سریال بروکلین ناین ناین در فصل هشتم به پایان خواهد رسیدحال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل پایانی این سریال کمدی و محبوب تایید و اعلام شده است. شبکه NBC اعلام کرد که پخش فصل هشتم و پایانی سریال Brooklyn Nine-Nine از تاریخ ۱۲ اوت (۲۱ مرداد) با پخش دو قسمت اول آغاز خواهد شد. مابقی قسمت‌ها نیز به‌صورت هفتگی در روز پنج شنبه (بامداد جمعه) پخش می‌شوند.

همچنین فصل پایانی سریال Brooklyn Nine-Nine تنها در ۱۰ قسمت تولید شده است. همچنین تیزر تریلری از فصل هشتم سریال بروکلین ناین ناین پخش شده که تمرکز این ویدیو در ابتدا روی فصل‌های گذشته از جمله ۷ قسمت با موضوع دزدی بوده و در ادامه شاهد اشاره به موضوعات جالب و جذاب هفت فصل گذشته هستیم. در پایان این ویدیو اولین تصاویر رسمی از فصل هشتم سریال Brooklyn Nine-Nine نیز نمایش داده می‌شود که حالا جیک پرالتا باید بچه‌داری کند. در ادامه می‌توانید این تریلر را در یوتیوب تماشا کنید.

اندی سمبرگ در نقش جیک پرالتا، تری کروس در نقش تری جفردز، ملیسا فومرو در نقش ایمی سانتیاگو، استفانی بیاتریز در نقش رزا دیاز، جو لو ترالیو در نقش چارلز بویل، آندره بروگر در نقش کاپیتان ریموند هولت، درک بلاکر در نقش مایکل هیچکاک و جوئل مک‌کینن میلر در نقش نرم اسکالی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل هشتم سریال Brooklyn Nine-Nine حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند هفت فصل گذشته، دن گور و مایکل شور وظیفه ساخت فصل پایانی این سریال کمدی را بر عهده داشته‌اند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده