// جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۳

زمان پایان یافتن سریال کمدی Brooklyn Nine-Nine

سریال Brooklyn Nine-Nine، یکی از بهترین سیت‌کام‌های در حال پخش تلویزیون در سال ۲۰۲۲ میلادی به اتمام می‌رسد. شبکه NBC تعداد قسمت‌های فصل آخر را اعلام کرد.

بسیاری از مخاطبانی که همزمان به سریال‌های پلیسی و سیت‌کام‌های خنده‌آور علاقه دارند، به‌شدت از اپیزودهای مختلف سریال Brooklyn Nine-Nine لذت می‌برند. زیرا این سریال به خوبی شخصیت‌های خود را پرورش می‌دهد، روابط جالبی را بین آن‌ها می‌سازد و از دغدغه‌های روزمره‌ی حاضر در یک اداره‌ی پلیس، برای ارائه‌ی یک سرگرمی جالب بهره می‌برد. تازه سریال Brooklyn Nine-Nine علاوه‌بر کسب نامزدی‌های متنوع و بردن جوایز شناخته‌شده همچون گلدن گلوب، همچنان از مردم هم نمرات بالایی می‌گیرد و در فصل هفتم با رشد بیننده مواجه شده است. آمارها هم نشان می‌دهند که همچنان خیلی‌ها مشغول دیدن هفت فصل پخش‌شده از سریال Brooklyn Nine-Nine هستند.

اگر می‌خواهید از این سیت‌کام بامزه لذت ببرید، همین حالا مشغول دیدن ۱۴۳ اپیزود پخش‌شده از سریال کمدی بروکلین ناین-ناین شوید و سپس منتظر هشتمین و آخرین فصل آن باشید؛ فصلی که پخش آن در اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی کلید می‌خورد، در اواسط سال ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و در کل ۱۰ قسمت دارد. شبکه NBC به‌صورت رسمی اعلام کرد که در پایان کار، تعداد فصل‌ها و اپیزودهای سریال بروکلین ناین ناین به ترتیب به عدد ۸ و عدد ۱۵۳ می‌رسد.

دن گور، تهیه‌کننده‌ی اجرایی بروکلین ناین ناین از شبکه NBC تشکر کرد. زیرا باور دارد که حالا تیم‌های نویسندگی، بازیگری و کارگردانی سریال می‌توانند پایانی عالی را در قالب ۱۰ قسمت تقدیم شخصیت‌ها کنند؛ یک پایان‌بندی حساب‌شده که چنین کاراکترهای جذابی لیاقت آن را دارند. او می‌گوید که سازندگان سریال Brooklyn Nine-Nine نه فقط هنرمندانی کاربلد که انسان‌هایی خوب و دوست‌داشتنی هستند. همه‌ی اعضای کلیدی تیم تولید هم قبول دارند که فصل آخر باید ۱۰ قسمت باشد تا بروکلین ناین ناین با ۱۵۳ اپیزود، بهترین میراث ممکن را از خود به جا می‌گذارد.

در پایان کار، سریال کمدی و پلیسی Brooklyn Nine-Nine هشت فصل و ۱۵۳ قسمت خواهد داشت

او در انتها این‌گونه به تشکر از طرفداران پرداخت: «بیشتر از هر مورد دیگر، احساس خوش‌شانسی می‌کنم که سریال کمدی ما بهترین هوادارها در دنیا را دارد؛ افرادی که واقعا با درخواست‌های خود یک بار جلوی کنسل شدن سریال را گرفتند و وجود ما را سرشار از شادی کردند.

تصمیم‌گیری راجع به پایان رساندن سریال Brooklyn Nine-Nine بسیار دشوار بود. اما درنهایت این بهترین راه برای ادای احترام به قصه، شخصیت‌ها و بینندگان بروکلین ناین ناین است. شاید برخی از مردم ناراحت شوند که بروکلین ناین ناین انقدر زود به پایان می‌رسد. ولی من سپاسگزار هستم که سریال انقدر ادامه داشت».


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده