نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۰

تیزر سریال Only Murders in the Building با حضور استیو مارتین و سلنا گومز

شبکه Hulu بالاخره اولین تیزر جدیدترین سریال کمدی خود به نام Only Murders in the Building با بازی استیو مارتین، مارتین شورت و سلنا گومز را منتشر کرده است.

سریال کمدی و آمریکایی Only Murders in the Building (تنها کشتار درون ساختمان) با بازی استیو مارتین، بازیگر فیلم Planes, Trains and Automobiles (هواپیماها، قطارها و اتومبیل‌ها)، مارتین شورت (صداپیشه‌ی انیمیشن The Willoughbys) و سلنا گومز خواننده و بازیگر آمریکایی از اواخر تابستان امسال ازطریق شبکه Hulu پخش خواهد شد. حالا اولین ویدیو از این مجموعه‌ی تلویزیونی منتشر شده که سه شخصیت اصلی سریال را درحال تشکیل تیم برای حل معمای یک پرونده‌ی اسرارآمیز نشان می‌دهد. استیو مارتین و جان هافمن، نویسنده‌ی سریال Grace and Frankie (گریس و فرانکی) فیلم‌نامه‌ی این سریال را به رشته‌ی تحریر در می‌آورند.

در ادامه می‌توانید به این ویدیو کوتاه نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

براساس زمانبندی اعلام شده، قرار است سریال Only Murders in the Building از تاریخ ۳۱ اوت ۲۰۲۱ (۹ شهریور) شروع به پخش کند. این مجموعه توسط سازندگان خود به‌عنوان یک سریال کمدی، معمایی و جنایی توصیف می‌شود که برای سنین مختلف مخاطبان ساخته می‌شود. داستان این سریال به ماجراهای سه غریبه‌ی شیفته‌ی جنایت‌های واقعی می‌پردازد که ناگهان خودشان را درگیر یک پرونده‌ی اسرارآمیز می‌بینند و باید برای حل آن اقدام کنند. وقتی که خبر یک مرگ وحشتناک در ساختمان محل زندگی آن‌ها در Upper West Side به آن‌ها می‌رسد، این سه نفر به وقوع یک قتل در این پرونده مشکوک می‌شوند و از اطلاعات دقیق خود از جنایات واقعی برای پیدا کردن حقیقت استفاده می‌کنند. آن‌ها همان‌طور که به ضبط پادکست خود برای مستند سازی پرونده می‌پردازند، اسرار پیچیده‌ای از اتفاقات این ساختمان که به سال‌ها پیش برمی‌گردد را برملا خواهند کرد. سه شخصیت داستان خیلی زود متوجه می‌شوند که قاتل در میان آن‌ها زندگی می‌کند و باید تا دیر نشده به رمزگشایی از سرنخ‎هایی که پیدا کردند بپردازند.

تصویری از سلنا گومز در سریال Only Murders in the Building

استیو مارتین و مارتین شورت سابقه همکاری در فیلم‌های متعددی را در کارنامه دارند. از جمله‌ی این موارد می‌توان به فیلم‌های Father of the Bride و Three Amigos اشاره کرد. سلنا گومز هنرپیشه و خواننده‌ی آمریکایی ۲۸ ساله نیز بعد از حدود یک دهه از زمان نقش‌آفرینی در مجموعه «جادوگران محله‌ی ویورلی» شبکه دیزنی در یک سریال تلویزیونی بازی خواهد کرد.  سلنا گومز در ادامه به‌عنوان مهمان در برنامه‌هایی نظیر Saturday Night Live (پخش زنده‌ی شنبه شب) شرکت کرد و پس از پایان سریال «جادوگران محله‌ی ویورلی» به سراغ هنرنمایی در فیلم‌های Spring Breakers (تعطیلات بهاری)، The Dead Don’t Die و Dolittle (دولیتل) و البته انیمیشن‌های Hotel Transylvania (هتل ترانسیلوانیا) رفت.

سلنا گومز به‌همراه استیو مارتین، مارتین شورت دن فوگلمن (خالق سریال This Is Us) و جس روزنتال به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال Only Murders in the Building نیز فعالیت می‌کند. در پایان می‌توانید نظرات خود را درباره این اثر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده