نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۵

سلنا گومز ستاره سریال کمدی Only Murders in the Building خواهد بود

سلنا گومز، بازیگر سریال «جادوگران محله‌ی ویورلی» با امضای قراردادی به بازیگران سریال کمدی Only Murders in the Building شبکه‌ی هولو پیوست.

تقریباً ۷ ماه از زمان معرفی سریال Only Murders in the Building (تنها کشتار درون ساختمان) با بازی استیو مارتین، بازیگر فیلم Planes, Trains and Automobiles (هواپیماها، قطارها و اتومبیل‌ها) می‌گذرد و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که فهرست بازیگران آن گسترش یافته است. براساس گزارش وب‌سایت رَپ، سلنا گومز، بازیگر فیلم The Dead Don't Die (مردگان نمی‌میرند) با امضای قراردادی به سریال Only Murders in the Building شبکه‌ی هولو اضافه شد. این سریال هجو کمدی که استیو مارتین و جان هافمن، نویسنده‌ی سریال Grace and Frankie (گریس و فرانکی) فیلم‌نامه‌ی آن را به رشته‌ی تحریر در می‌آورند، به ماجراهای سه غریبه‌ی شیفته‌ی جنایت‌های واقعی می‌پردازد که ناگهان خودشان را درگیر یک پرونده‌ی اسرارآمیز می‌بینند و باید برای حل آن اقدام کنند.

سلنا گومز به‌همراه استیو مارتین، مارتین شورت (صداپیشه‌ی انیمیشن The Willoughbysدن فوگلمن (خالق سریال This Is Us) و جس روزنتال به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال Only Murders in the Building نیز فعالیت می‌کند. نزدیک به یک دهه از زمان نقش‌آفرینی سلنا گومز در مجموعه‌های تلویزیونی می‌گذرد. این هنرپیشه و خواننده‌ی آمریکایی ۲۸ ساله پیش از این برای ایفای نقش اصلی سریال Wizards of Waverly Place (جادوگران محله‌ی ویورلی) جلوی دوربین رفت و این نقش را در بسیاری از کراس‌اورهای سریال‌های موفق شبکه‌ی دیزنی تکرار کرد. سلنا گومز در ادامه به‌عنوان مهمان در برنامه‌هایی نظیر Saturday Night Live (پخش زنده‌ی شنبه شب) شرکت کرد و پس از پایان سریال «جادوگران محله‌ی ویورلی» به سراغ هنرنمایی در فیلم‌های Spring Breakers (تعطیلات بهاری)، The Dead Don’t Die و Dolittle (دولیتل) و البته انیمیشن‌های Hotel Transylvania (هتل ترانسیلوانیا) رفت.

سلنا گومز به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال درام معمایی 13 Reasons Why (سیزده دلیل برای اینکه) شبکه‌ی نتفلیکس که اخیراً شاهد پخش فصل چهارم و پایانی آن بودیم و مجموعه‌ی آشپزی Selena + Chef (سلنا + سرآشپز) شبکه‌ی HBO که پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده به نمایش در می‌آید، فعالیت داشته است. او همچنین برای تهیه‌کنندگی اجرایی سریال کمدی The Broken Hearts Gallery (گالری قلب‌های شکسته) شرکت سونی انتخاب شده است که دیکر مونتگمری، جرالدین ویسواناتان، آتکارش آمبودکار، مالی گوردن، فیلیپا سو، آرتورو کاسترو، سوکی واترهاوس، برنادت پیترز، ایگو نودیم، تیلور هیل، مگان فرگوسن، تاتیانا جونز و نیتن دلس را در گروه بازیگرانش دارد. سریال «گالری قلب‌های شکسته» پس از شیوع ویروس کرونا چندین‌بار تأخیر خورد و نهایتاً برای پخش در تاریخ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ (۷ اوت ۲۰۲۰) برنامه‌ریزی شد، اما اخیراً از برنامه‌ی زمانی پخش کنار رفت و نمی‌دانیم که چه زمانی می‌توانیم به تماشای آن بپردازیم.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده