نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۹

الیزابت اولسن در نقش یک قاتل در سریال جنایی جدید HBO Max

الیزابت اولسن قرار است در مینی سریال جدید شبکه HBO Max در نقش یک قاتل معروف به ایفای نقش بپردازد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، الیزابت اولسن قرار است در نقش متفاوتی به ایفای نقش بپردازد. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، اولسن که بیشتر برای بازی در نقش واندا ماکسیموف ملقب به اسکارلت ویچ در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود، قرار است در مینی سریال جدید شبکه HBO Max که Love and Death (عشق و مرگ) نام دارد، به ایفای نقش بپردازد. اتفاقات این سریال در تگزاس دهه ۸۰ میلادی جریان دارد که داستان یک قتل را دنبال خواهد کرد.

اولسن قرار است نقش کندی مونتگومری را بازی کند که به جرم قتل بتی گور، همسایه خود با تبر مجرم شناخته شد. نکته جالب این است که الیزابت ماس، بازیگر سریال The Handmaid's Tale هم قرار است نقش کندی را در سریالی متفاوت و برای شبکه هولو بازی کند که این سریال قرار است Candy نام داشته باشد. سریال Love and Death اقتباسی از کتابی به‌نام Evidence of Love: A True Story of Passion and Death in the Suburbs اثر جان بلاسام و جیم اتکینسون خواهد بود.

همچنین این سریال براساس مجموعه ماهانه تگزاس با نام Love & Death in Silicon Prairie که خود بلاسام و اتکینسون آن‌ها را نوشته بودند نیز ساخته خواهد شد. کوین بگز از بخش تولیدات تلویزیونی لاینزگیت گفت: «استعداد، جذابیت و انرژی که او دارد می‌تواند مخاطبانی را جذب کند که شخص دیگری نمی‌تواند. ما نمی‌توانیم هنرمندی کامل‌تر از الیزابت اولسن برای بازی در نقش کندی در این سریال تصور کنیم.»

دیوید ای. کلی، نویسنده سریال Big Little Lies، وظیفه نوشتن فیلمنامه و لزلی لینکا گلتر، کارگردان سریال Homeland، وظیفه کارگردانی سریال Love and Death را بر عهده خواهند داشت. پیش از این فیلمی تلویزیونی براساس داستان کندی مونتگومری با نام A Killing in a Small Town برای شبکه CBS تولید و در سال ۱۹۹۰ پخش شده بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده