نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۱

حضور بازیگری جدید در سریال جدید جنگ ستارگان

لوکاس فیلم به‌تازگی بازیگر دیگری برای حضور در سریال Obi-Wan Kenobi را استخدام کرده است که قرار است در چند قسمت این سریال حضور داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران سریال Obi-Wan Kenobi اضافه شده است. مایا ارسکین، بازیگر، سازنده و نویسنده سریال PEN15 به جمع بازیگران جدیدترین سریال Star Wars اضافه شده است. این بازیگر ۳۳ ساله قرار است به‌عنوان بازیگر نقش مکمل در سریال اوبی وان کنوبی حضور داشته باشد و او حداقل در سه قسمت این سریال از دنیای جنگ ستارگان حضور خواهد داشت. ارسکین پیش از این برای نوشتن فیلمنامه سریال PEN15 نامزد دریافت یک جایزه امی شده بود.

مایا ارسکین

پیش از این حضور ایوان مک‌گرگور در نقش اوبی وان کنوبی، هایدن کریستنسن در نقش دارث ویدر، موزز اینگرام، جوئل اجرتون، بانی پایسی، کمیل نانجیانی، ایندریا وارما، روپرت فرند، اوشی جکسون جونیور، سانگ کانگ، سیمون کسل و بنی سفدی در سریال Obi-Wan Kenobi تایید و اعلام شده بود. همچنین مدتی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال اوبی وان کنوبی در لس آنجلس آغاز شده است که اتفاقات سریال Obi-Wan Kenobi قرار است ۱۰ سال پس از حوادث فیلم Revenge of the Sith جریان داشته باشد.

جوبی هارولد که بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Awake (بیدار)، فیلم King Arthur: Legend of the Sword (شاه آرتور: افسانه شمشیر) و فیلم Army of the Dead (ارتش مردگان) شناخته می‌شود، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Obi-Wan Kenobi را بر عهده دارد و وظیفه کارگردانی سریال اوبی وان کنوبی بر عهده دبورا چاو، کارگردان دو قسمت از فصل اول سریال The Mandalorian، خواهد بود که گفته می‌شود سریال جدید جنگ ستارگان قرار است در ۴ قسمت تولید و احتمالا در سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس منتشر شود. 

سریال The Mandalorian، اولین سریال دنیای جنگ ستارگان است که برای فصل سوم تمدید شده است که براساس دنیای سریال مندلورین، سه سریال دیگر که شامل سریال The Book of Boba Fett، سریال Rangers of the New Republic و سریال Ahsoka می‌شود نیز در دست ساخت هستند. سریال Andor، سریال Lando و سریال The Acolyte، دیگر سریال‌هایی هستند که براساس دنیای جنگ ستارگان قرار است تولید و از دیزنی پلاس منتشر شوند. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده