نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۷

مشخص شدن فهرست بازیگران سریال جدید جنگ ستارگان با نام Obi-Wan Kenobi

لوکاس‌فیلم فهرست رسمی بازیگران سریال Obi-Wan Kenobi را اعلام کرد که به‌زودی تولید سریال جدید جنگ ستارگان نیز آغاز خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از سریال Obi-Wan Kenobi منتشر شده است. پیش از این حضور و بازگشت ایوان مک‌گرگور برای بازی در نقش اوبی وان کنوبی و هایدن کریستنسن برای بازی در نقش دارث ویدر در مینی سریال جدید جنگ ستارگان تایید و اعلام شده بود و حالا لوکاس‌فیلم به‌صورت رسمی از حضور بازیگران جدیدی در سومین سریال Star Wars خبر داده است که در ادامه می‌توانید فهرست کامل بازیگران سریال Obi-Wan Kenobi را مشاهده کنید:

«ایوان مک‌گرگور در نقش اوبی وان کنوبی، هایدن کریستنسن در نقش دارث ویدر، موزز اینگرام، جوئل اجرتون، بانی پایسی، کمیل نانجیانی، ایندریا وارما، روپرت فرند، اوشی جکسون جونیور، سانگ کانگ، سیمون کسل و بنی سفدی

بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش بازیگران جدید سریال Obi-Wan Kenobi در دسترس نیست و نمی‌دانیم که این بازیگران قرار است چه نقشی را بازی کنند. همچنین لوکاس‌فیلم تایید کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال اوبی وان کنوبی به‌زودی از ماه آوریل (فروردین) آغاز خواهد شد که اتفاقات سریال Obi-Wan Kenobi قرار است ۱۰ سال پس از حوادث فیلم Revenge of the Sith جریان داشته باشد.

ایوان مک گرگور با شمشیر نوری در نقش اوبی وان کنوبی

جوبی هارولد که بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Awake (بیدار)، فیلم King Arthur: Legend of the Sword (شاه آرتور: افسانه شمشیر) و فیلم Army of the Dead (ارتش مردگان) شناخته می‌شود، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Obi-Wan Kenobi را بر عهده دارد و وظیفه کارگردانی سریال اوبی وان کنوبی بر عهده دبورا چاو، کارگردان دو قسمت از فصل اول سریال The Mandalorian، خواهد بود که گفته می‌شود سریال جدید جنگ ستارگان قرار است در ۴ قسمت تولید و احتمالا در سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس منتشر شود. 

سریال The Mandalorian، اولین سریال دنیای جنگ ستارگان است که برای فصل سوم تمدید شده است که براساس دنیای سریال مندلورین، سه سریال دیگر که شامل سریال The Book of Boba Fett، سریال Rangers of the New Republic و سریال Ahsoka می‌شود نیز در دست ساخت هستند. سریال Andor، سریال Lando و سریال The Acolyte، دیگر سریال‌هایی هستند که براساس دنیای جنگ ستارگان قرار است تولید و از دیزنی پلاس منتشر شوند. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده