نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۰

ساخت سه اسپین آف دیگر براساس سریال Game of Thrones

شبکه HBO در حال ساخت سه اسپین آف دیگر براساس سریال Game of Thrones و دنیای وستروس است که هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارند.

همان‌طور که خبر دارید، اولین اسپین‌آف و پیش درآمد سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) با تمرکز روی شروع و پایان خاندان تارگرین در دست ساخت است که این سریال قرار است House of the Dragon (خاندان اژدها) نام داشته باشد. همچنین ماه گذشته ساخت اسپین‌آف دیگری براساس دنیای وستروس و براساس رمان‌های Tales of Dunk and Egg (حکایت‌های دانک و اگ) تایید و اعلام شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سه اسپین‌آف دیگر براساس سریال بازی تاج و تخت در دست ساخت است.

طبق خبری که هالیوودریپورتر و ددلاین منتشر کردند، شبکه HBO در حال ساخت سه اسپین‌آف دیگر براساس سریال Game of Thrones است که اولین پروژه با نام 9Voyages در دست ساخت است که برونو هلر، سازنده سریال Rome وظیفه ساخت اسپین‌آف دیگر بازی تاج و تخت را بر عهده گرفته است. تمرکز این سریال پیش درآمد روی لرد کورلیس ولاریون خواهد بود که به مار دریا (The Sea Snake) شهرت دارد. این شخصیت در سریال House of the Dragon نیز حضور دارد که استیو توسانت نقش کورلیس ولاریون را در این سریال بازی خواهد کرد. 

پروژه دوم پیش درآمد سریال Game of Thrones با نام 10,000Ships شناخته می‌شود که تمرکز آن روی پرنسس نایمریا خواهد بود که این ملکه دلاور و جنگجو مورد احترام خاندان مارتل برای فتح باقی‌مانده سرزمین دورن بود. اتفاقات این سریال حدود هزار سال قبل از وقایع سریال بازی تاج و تخت جریان دارد و باعث می‌شود قدمت آن در جدول زمانی وستروس بیش از سایر پروژه‌های در دست ساخت باشد. سومین اسپین‌آف سریال Game of Thrones نیز با نام Flea Bottom شناخته می‌شود.

این سریال قرار است به بخش فقیرنشین پایتخت وستروس بپردازد که با نام Flea Bottom شناخته می‌شد. سر داووس سی‌ورث و گندری در این مکان به‌دنیا آمده بودند. لازم به توضیح است که این سه سریال هنوز در مرحله اول توسعه و ایده‌پردازی قرار دارند و شبکه HBO هنوز به هیچ یک از این سریال‌ها چراغ سبز تولید نشان نداده است. در حال حاضر سریال House of the Dragon قرار است در بهار ۲۰۲۱ جلوی دوربین برود که در طول سال ۲۰۲۲ از شبکه HBO روی آنتن خواهد رفت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده