نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۰

اخراج یکی از بازیگران مهم سریال The Mandalorian

جینا کارانو از تیم بازیگران سریال مندلورین اخراج شده است و از این پس هیچ نقشی از پروژه‌های آینده استار وارز را برعهده نخواهد داشت.

در متن بیانیه‌ی لوکاس فیلم درباره جدایی Gina Carano از سریال The Mandalorian نوشته شده: «جینا کارانو درحال حاضر هیچ جایگاهی در لوکاس فیلم نداشته و هیچ برنامه‌ای برای همکاری مجدد با او در آینده وجود ندارد. لازم به ذکر است که پست‌های اخیر او در شبکه‌های اجتماعی که موجب تحقیر مردم براساس هویت فرهنگی و اعتقادات مذهبی آن‌ها شده، منزجرکننده و غیرقابل قبول است.»

این خبر یک روز بعد از ترند شدن هشتگ #FireGinaCarano یا «جینا کارانو را اخراج کنید» در توییتر منتشر می‌شود. شب قبل از این اتفاق، این بازیگر آمریکایی یک استوری با محتوای ضد یهودی در اینستاگرام خود منتشر کرده بود. البته این استوری خیلی زود پاک شده بود اما بسیاری از طرفداران از آن اسکرین‌شات گرفته و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بودند.

البته این تنها دلیلی نیست که نهایتاً منجر به اخراج کارانو از لوکاس فیلم شده است. طی ماه‌های گذشته، شکایت‌های زیادی مبنی بر تمسخر قانون ماسک زدن اجباری و انتشار پست‌های بی‌اساس درباره توطئه در انتخابات آمریکا توسط این بازیگر در شبکه‌های اجتماعی گزارش شده بود. لایک کردن پست‌های مخالف جنبش Black Lives Matter  و استفاده از الفاظ تمسخرگرایانه از دیگر اقدامات منفی کارانو در شبکه‌های اجتماعی بود.

جینا کارانو در سریال mandalorian

کارا دون (Cara Dune) شخصیت کارانو در سریال مندلورین است که یکی از کاراکترهای اصلی سریال محبوب دیزنی پلاس محسوب می‌شود. ضمن اینکه پیش از این شایعاتی مبنی بر احتمال حضور این بازیگر در سریال Star Wars: Rangers of the New Republic نیز مطرح شده بود که هرگز تأیید نشد. حالا به نظر می‌رسد که این موضوع حتی در صورت واقعیت داشتن نیز به‌طور کلی منتفی شده باشد.

سریال The Mandalorian توسط جان فاورو و استودیو لوکاس فیلم تولید و نخستین قسمت آن در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۱ آبان ۱۳۹۸) از شبکه دیزنی پلاس پخش شد. پس از موفقیت و محبوبیت بی‌اندازه این سریال فصل دوم آن نیز چندی پیش در تاریخ ۳۰ اکتبر ۲۰۲۰ (۹ آبان ۱۳۹۹) به پایان خود رسید.

نظر شما درباره کنار رفتن جینا کارانو از سریال مندلورین چیست؟


منبع io9.gizmodo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده