نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۳

کار نوشتن فیلمنامه‌های فصل چهارم سریال Barry هم‌اکنون به پایان رسیده است

بیل هیدر در مصاحبه جدید خود تایید کرد که فیلمنامه‌های فصل سوم و همچنین فصل چهارم سریال Barry هم‌اکنون نوشته شده و آماده است.

فروردین سال گذشته بود که شبکه HBO از تمدید سریال Barry (بری) برای فصل سوم خبر داد، اما شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث عقب افتادن تولید فصل سوم این سریال کمدی سیاه شد و در حال حاضر اطلاعات خیلی زیادی از آن در دسترس نیست. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت فصل چهارم سریال بری ممکن است به‌زودی تایید شود. بیل هیدر، بازیگر و سازنده سریال Barry در مصاحبه با Late Night with Seth Meyers در مورد وضعیت فصل سوم این سریال کمدی سیاه و برنامه تولید آن صحبت کرد که ظاهرا فصل سوم قرار بود پیش از آنکه ویروس کرونا همه چیز را تعطیل کند، جلوی دوربین برود. هیدر گفت:

«درست زمانی‌که قرنطینه در ماه مارس گذشته (اسفند) اتفاق افتاد، ما تنها یک هفته تا شروع فیلم‌برداری فصل سوم فاصله داشتیم. آخرین باری که در یک اتاق با تعداد زیادی از افراد بودم، در حال خواندن فیلمنامه قسمت اول و دوم از فصل سوم بودیم. فیلمنامه‌های فصل سوم هم‌اکنون کاملا نوشته شده و آماده فیلم‌برداری است.»

بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که تعطیلی تولید فصل سوم سریال Barry و عقب افتادن آن نه‌تنها باعث تکمیل فیلمنامه‌های فصل سوم شده، بلکه باعث شده تا هیدر به‌همراه الک برگ، دیگر سازنده سریال بری روی فصل چهارم آن نیز کار کنند. هیدر در ادامه در طول این مصاحبه فاش کرد:

«در طول این مدت ما تمام فیلمنامه‌های فصل چهارم را نیز نوشتیم و بنابراین همه کارها هم‌اکنون انجام شده است و ما تنها منتظر شروع دوباره فیلم‌برداری هستیم.»

بیل هیدر در حال کار کردن با نوت بوک مایکروسافت سورفیس در سریال Barry

البته این نکته قابل ذکر است شبکه HBO هنوز به‌صورت رسمی سریال Barry را برای فصل چهارم تمدید نکرده است، اما باتوجه‌به تحسین منتقدان و همچنین استقبال بینندگان از دو فصل اول سریال و همچنین موفقیت آن در فصل جوایز، تمدید زودهنگام سریال بری چندان دور از ذهن نیست؛ مخصوصا که هیدر و برگ از هم‌اکنون کار نوشتن فیلمنامه‌های فصل چهارم را به پایان رسانده و آماده شروع فیلم‌برداری هستند. 

پیش از این استیون روت، بازیگر نقش مونرو فوچس در مصاحبه با کولایدر گفته بود که تیم سازنده سریال در تلاش است تا شبکه HBO را قانع کنند که فیلم‌برداری فصل سوم و چهارم سریال Barry به‌صورت پشت سرهم انجام شود. باتوجه‌به اینکه فیلم‌برداری سریال بری در شهر لس آنجلس انجام می‌شود‌، به‌نظر می‌رسد که این موضوع منطقی باشد. بااین‌حال، اطلاعاتی از زمان شروع فیلم‌برداری فصل سوم سریال Barry در دسترس نیست و همچنین نمی‌دانیم که تا چه زمانی طول خواهد کشید، اما می‌توان امیدوار بود که فصل سوم این سریال تحسین شده در آینده نزدیک از شبکه HBO پخش شود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده