نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۷

سریال His Dark Materials برای فصل سوم و پایانی تمدید شد

شبکه HBO و BBC به‌صورت رسمی سرانجام از تمدید سریال His Dark Materials برای فصل سوم خبر داده‌اند که این فصل قرار است فصل پایانی آن نیز باشد.

هفته گذشته بود که پخش فصل دوم سریال His Dark Materials (نیروی اهریمنی او) به پایان رسید و با اینکه پیش از این سازندگان سریال از شروع نوشتن فیلمنامه فصل سوم خبر داده بودند، اما این سریال فانتزی درام تا به امروز به‌صورت رسمی برای فصل سوم تمدید نشده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO و BBC از تمدید سریال His Dark Materials برای فصل سوم خبر داده‌اند. همچنین این دو شبکه که برای ساخت این سریال در حال همکاری با یکدیگر هستند، اعلام کردند که فصل سوم سریال «نیروی اهریمنی او» قرار است فصل پایانی این سریال باشد و اتفاقات سریال در فصل سوم به پایان خواهد رسید. هرچند این موضوع کمی قابل انتظار بود.

سریال His Dark Materials اقتباسی لایو اکشن از رمانی به همین نام اثر فیلیپ پولمن است که فصل سوم این سریال قرار است براساس رمان سوم که The Amber Spyglass نام دارد، تولید و در تاریخ نامشخصی از شبکه BBC و HBO منتشر شود. جک تورن وظیفه ساخت سریال His Dark Materials را بر عهده دارد که انتظار می‌رود برای ساخت فصل پایانی نیز بازگردد. فصل دوم سریال «نیروی اهریمنی او» با یک پایان بحث برانگیز به پایان رسید و حالا باید دید سرنوشت لایرا و دیگر شخصیت‌های سریال در فصل سوم و پایانی چگونه خواهد بود.

دافنه کین، لین-منوئل میرندا، اندرو اسکات، جیمز مک‌ آووی، روث ویلسون، کلارک پیترس، ویل کین، آن-ماری داف، جیمز کازمو، امیر ویلسون، آریون باکاره، نینا سوسانیا، لیا ویلیامز، روتا گدمینتاس، گری لوئیس، لوسین مساماتی، لوین لوید و دنیل فراگسن، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال His Dark Materials حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. بااین‌حال، هنوز اطلاعاتی از فهرست بازیگران فصل سوم منتشر نشده است.


منبع AVClub
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده