نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

سریال دیگری از دنیای جنگ ستارگان برای دیزنی پلاس در دست ساخت است

لوکاس فیلم به‌تازگی یکی از خالقین سریال Russian Doll را برای ساخت یک سریال دیگر از دنیای جنگ ستارگان که قرار است از دیزنی پلاس منتشر شود، استخدام کرده است.

فصل هفتم سریال Star Wars: The Clone Wars (جنگ ستارگان: جنگ های کلون) به پایان راه خود نزدیک می‌شود، اما به‌نظر می‌رسد که برنامه ساخت سریال‌های بیشتری از دنیای جنگ ستارگان بدون توقف در حال انجام است. در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، یک سریال جدید از دنیای جنگ ستارگان برای سرویس استریم دیزنی پلاس در دست ساخت است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، لسلی هدلند، یکی از خالقان و شورانرهای سریال Russian Doll (عروسک روسی) برای ساخت چهارمین سریال Star Wars استخدام شده که در حال حاضر اطلاعاتی از داستان، نام و شخصیت‌های این سریال در دسترس نیست. بااین‌حال، طبق گفته منابع نزدیک اتفاقات سریال جدید جنگ ستارگان در یک خط زمانی متفاوت نسبت به آنچه که طرفداران تا به امروز تماشا کرده‌اند، جریان خواهد داشت و یک سریال با محوریت شخصیت زن خواهد بود که اطلاعاتی از هویت این شخصیت یا اورجینال بودن آن در دسترس نیست.

لسلی هدلند

هدلند قرار است به‌عنوان نویسنده، تهیه‌کننده و شورانر در سریال جدید جنگ ستارگان حضور داشته باشد که علاوه‌بر سریال Russian Doll که برای آن نامزد دریافت ۲ جایزه امی شده بود، در تیم نویسندگان سریال Terriers نیز حضور داشته است. ددلاین نیز در خبر خود اطلاعات بیشتری را به اشتراک گذاشته که براساس آن، سریال جدید جنگ ستارگان نه تنها در یک تایملاین متفاوت جریان دارد، بلکه یک اثر اکشن مهیج/تریلر/دلهره‌آور با المان‌های هنرهای رزمی خواهد بود. سریال The Mandalorian (مندلورین)، اولین سریال دنیای جنگ ستارگان است که فصل دوم آن قرار است در پاییز امسال از شبکه دیزنی پلاس منتشر شود و همچنین فصل سوم این سریال نیز در دست ساخت است.

همچنین یک سریال پیش درآمد براساس فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) و سریال Obi-Wan Kenobi (اوبی وان کنوبی) نیز برای دیزنی پلاس در دستور کار لوکاس فیلم است. تمرکز سریال Rogue One روی دیگو لونا، بازیگر نقش کاسین آندور و آلن تودیک، بازیگر و صداپیشه شخصیت K-2SO خواهد بود که استفان شیف به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده و تونی گیلروی به‌عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده، در این سریال حضور دارند. همچنین جوبی هارولد به‌تازگی وظیفه نوشتن و بازنویسی فیلمنامه سریال اوبی وان کنوبی با بازی  ایوان مک گرگور را بر عهده گرفته که دبورا چاو، کارگردان دو قسمت از فصل اول سریال The Mandalorian، وظیفه کارگردانی تمامی قسمت‌های سریال Obi-Wan Kenobi را بر عهده خواهد داشت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده