نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۴

ساخت انیمیشن Unicorn: Warriors Eternal، اثر جدید گندی تارتاکوفسکی توسط HBO Max تایید شد

شبکه HBO Max از همکاری خود با کارتون نتورک برای ساخت و انتشار انیمیشن Unicorn: Warriors Eternal، اثر جدید گندی تارتاکوفسکی خبر داده‌ است.

به‌تازگی شبکه HBO Max و کارتون نتورک از همکاری با یکدیگر برای احیا و ساخت سری جدید انیمیشن Tiny Toon Adventures خبر دادند که این انیمیشن سریالی قرار است Tiny Toon Looniversity نام داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO Max و کارتون نتورک از همکاری با یکدیگر برای ساخت و انتشار انیمیشن Unicorn: Warriors Eternal (یونیکورن: جنگجویان ابدی) خبر داده‌اند. این سریالی انیمیشن اثر جدید گندی تارتاکوفسکی، خالق و سازنده آثاری چون انیمیشن Primal (پریمال) و سریال Samurai Jack‌ (سامورایی جک)، است که این انیمیشن قرار است داستانی گروهی از قهرمانان باستانی را دنبال کند که دوباره در بدن چند نوجوان تجسم یافته و بازگشته‌اند.

تارتاکوفسکی در بیانیه منتشر شده از هیجانش در مورد انیمیشن Unicorn: Warriors Eternal گفت و اضافه کرد که بی‌صبرانه منتظر است تا مردم این سریال انیمیشنی را تماشا کنند. این انیمیشن سریالی قرار است از شبکه HBO Max و Cartoon Network منتشر شود و طبق اطلاعات منتشر شده از داستان آن، سریال Unicorn: Warriors Eternal یک مجموعه ماورالطبیعه درباره گروهی از قهرمانان نوجوان باستانی است که براساس افسانه‌ها و اسطوره‌ها از سرتاسر جهان خلق و ساخته شده‌اند. آن‌ها جنگجویانی هستند که برای همیشه می‌جنگند و به‌ آن‌ها یونیکورن‌ نیز گفته می‌شود. حال آن‌ها یکبار دیگر بیدار شده تا دوباره به نجات جهان کمک کنند، اما آن‌ها اینبار در بدن چند نوجوان تجسم یافته و بازگشته‌اند.

این بدان معنی است که آن‌ها درست زمانی‌که در تلاش برای نجات جهان هستند، باید با بدترین چیزهای دوران بلوغ نیز مواجه شوند و دست‌وپنجه نرم کنند. تارتاکوفسکی سابقه طولانی در همکاری با کارتون نتورک دارد و پیش از این سریال Dexter's Laboratory: Ego Trip را با همکاری این شبکه تولید کرده بود. او طی این سال‌ها روی انیمیشن‌هایی برای کودکان و بزرگسالان کار کرده که از جمله آن می‌توان به انیمیشن Hotel Transylvania و سریال Primal اشاره کرد. همچنین شما در ادامه می‌توانید اولین پوستر و تصویر انیمیشن Unicorn: Warriors Eternal را مشاهده کنید:

پوستر انیمیشن Unicorn: Warriors Eternal

شخصیت ربات مانند انیمیشن Unicorn: Warriors Eternal

اطلاعات بیشتری از جمله زمان پخش یا صداپیشگان انیمیشن Unicorn: Warriors Eternal  در دسترس نیست، اما در تصویر منتشر شده به‌نظر می‌رسد که یکی از اعضای یونیکورن‌ها شباهت زیادی به شخصیت تیک تاک (Tik Tok) در فیلم Return to Oz دارد و ممکن است منبع الهام طراحی این شخصیت بوده باشد. 


منبع Gizmodo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده