نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۶

انیمیشن Tiny Toon Adventures توسط HBO Max احیا خواهد شد

شبکه HBO Max از ساخت سری جدید انیمیشن Tiny Toon Adventures به تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ خبر داده و دستور ساخت دو فصل را صادر کرده است. 

پس از بازگشت انیمیشن Animaniacs و انیمیشن Pinky and The Brain، حالا نوبت به بازگشت یکی دیگر از سریال‌های انیمیشنی محبوب به تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ رسیده است. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن Tiny Toon Adventures قرار است با همکاری شبکه HBO Max و کارتون نتورک احیا شود و به دنیای تلویزیون بازگردد. سری جدید این سریالی انیمیشنی قرار است Tiny Toon Looniversity نام داشته باشد و در آن قرار است شاهد بازگشت شخصیت‌های محبوبی چون بابز، باستر و دیگر دوستان و شخصیت‌های آن برای یک ماجراجویی جدید باشیم.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که دستور ساخت دو فصل اول آن از هم‌اکنون صادر شده و قرار است از شبکه HBO Max و Cartoon Network منتشر شود. به‌دنبال موفقیت مجموعه Looney Tunes، انیمیشن Tiny Toon Adventures با هدف جلب نسل جدید در دهه ۹۰ تولید و در بین سال‌های ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۲ منتشر شد. این شخصیت‌ها درواقع در حال آموزش دیدن برای این بودند که به شخصیت‌های محبوب بعدی Looney Tunes تبدیل شوند که مردم آن‌ها را دوست داشته باشند.

با اینکه سریال Tiny Toon Adventures به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد و توانست نظر بینندگان و منتقدان را جلب کند، اما پس از پایان تولید و پخش آن هرگز شاهد بازگشت این مجموعه نبودیم. همچنین استیون اسپیلبرگ قرار است به‌عنوان تهیه‌کننده در انیمیشن Tiny Toon Looniversity بازگردد که قابل انتظار است در سال ۲۰۲۱ پخش آن آغاز شود. بخش تلویزیونی امبلین نیز وظیفه تولید این انیمیشن سریالی را بر عهده خواهد داشت.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده