نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱

فیلم Beyond Good and Evil توسط نتفلیکس و کارگردان Detective Pikachu در دست ساخت است

نتفلیکس و یوبیسافت در حال همکاری با یکدیگر برای ساخت فیلم Beyond Good and Evil هستند و راب لترمن وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته است.

اخیرا خبری منتشر شد مبنی بر اینکه نتفلیکس و یوبیسافت در حال همکاری با یکدیگر برای ساخت سریال انیمیشنی براساس مجموعه بازی اسپلینتر سل (Splinter Cell) هستند. حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس قرار است اقتباس دیگری از از مجموعه‌های یوبیسافت را تولید کند. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، راب لترمن، کارگردان فیلم Detective Pikachu (کارآگاه پیکاچو)، در همکاری با Netflix وظیفه کارگردانی فیلم Beyond Good and Evil را بر عهده گرفته است. این فیلم درواقع اقتباسی از مجموعه بازی به همین نام از شرکت یوبیسافت است.

راب لترمن در حال صحبت در مورد فیلم Detective Pikachu

فیلم Beyond Good and Evil قرار است یک اقتباس لایو اکشن/انیمیشن باشد که هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و نتفلیکس به‌دنبال استخدام نویسنده برای نوشتن فیلمنامه این فیلم است. جیسون آلتمن و مارگارت بویکین از بخش فیلم و تلویزیون یوبیسافت، به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Beyond Good and Evil حضور دارند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله داستان، بازیگران یا زمان انتشار فیلم، در دسترس نیست. بازی Beyond Good and Evil در سال ۲۰۰۳ منتشر شد که اتفاقات آن در سال ۲۴۳۵ جریان داشت.

این بازی داستان جید که یک روزنامه‌نگار است، را دنبال می‌کند که در حال کمک کردن به افشای توطئه دولت است تا سیاره خودش را نجات دهد. بااین‌حال، طرفداران مدت زمان زیادی را برای ساخت دنباله این بازی صبر کردند و درنهایت در سال ۲۰۱۷ بازی Beyond Good and Evil 2 معرفی شد که درواقع یک پیش درآمد برای قسمت اول بود. این قسمت از بازی قرار است یک تجربه جهان باز با حق انتخاب جنسیت شخصیت اصلی و همچنین با مدهای آنلاین باشد که به‌جز دو تریلر سینمایی و چند ویدیو، اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و درواقع کسی نمی‌داند چه زمانی قرار است بازی Beyond Good and Evil 2 که اکنون مدت زیادی است از آن خبری نیست، منتشر شود.

فیلم Pokemon Detective Pikachu آخرین فیلم مهمی است که لترمن وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشت و این فیلم لایو اکشن با اینکه نقدهای متوسطی را دریافت کرد، اما در گیشه عملکرد بسیار خوبی را داشت و توانست ۴۳۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و به پر فروش‌ترین فیلم اقتباس شده از بازی‌های ویدیویی در سراسر جهان تبدیل شود. همچنین نتفلیکس در همکاری با یوبیسافت در حال ساخت فیلم The Division (دیویژن) نیز است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده