نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۵

نتفلیکس اقتباس انیمیشنی سری Splinter Cell را تولید می‌کند

اقتباس انیمیشنی اسپلینتر سل با نویسندگی یکی از خالقان مجموعه‌ی «جان ویک» در شبکه‌ی نت‌فلیکس، تولید و پخش می‌شود. ۲ فصل ۱۶ قسمتی درحال حاضر برای این انیمیشن سریالی درنظر گرفته شده است.

سری اسپلینتر سل (Splinter Cell) از آن مجموعه‌های باسابقه و بی‌نهایت پرطرفدار در میان آثار هنر هشتم است. یک سری ۶ قسمتی که تعداد کثیری از گیمرها، آن را می‌شناسند و با آن خاطره دارند. شرکت یوبیسافت با تولید و عرضه‌ی اولین قسمت از این مجموعه در سال ۲۰۰۲، توانست یک نگرش جدید از طراحی مراحل بازی‌های اکشن/مخفی‌کاری را به‌گیمرها نشان دهد و درکنار بازی‌هایی مثل Thief، سری هیتمن و سری متال‌گیر، اسپلینتر سل را به یکی از ستون‌های ژانر اکشن/مخفی‌کاری تبدیل کرد.

آخرین نسخه‌ از مجموعه‌ی اسپلینتر سل تحت عنوان Splinter Cell: Blacklist در سال ۲۰۱۳ عرضه شد و پس از آن، دیگر هیچ خبری از این مجموعه‌ی تحسین‌شده و پرطرفدار دریافت نشد. به جز پیدا شدن سر و کله‌ی دوبلور ایتالیایی سم فیشر و تزریق شایعات به مویرگ‌های اخبار چند سال اخیر صنعت گیم، سکوت طولانی یوبیسافت پیرامون این سری را داشتیم که این اواخر، گیمرها را به‌شدت شاکی کرده بود. البته که طی یکی دو سال اخیر، سم فیشر (قهرمان سری اسپلینتر سل) در قالب بسته‌ی الحاقی بازی گوست ریکان (Ghost Recon) و یک بازی موبایلی، خودی نشان داد اما این موارد، قطعا چیزهایی نبودند که به انتظار ۶ ساله‌ی هواداران اسپلینترسل را پایان بدهد.

حالا و در جریان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با یک خبر جدید از اسپلینترسل در خدمت شما هستیم. خبری که به تولید یک انیمیشن سریالی براساس ماجراهای سری اسپلینترسل اشاره می‌کند. طبق اعلامیه‌ی خبرگزاری‌های بین‌المللی، شبکه‌ی نت‌فلیکس طی یک همکاری با شرکت یوبیسافت، درحال تولید اقتباس انیمیشنی مجموعه‌ی اسپلینترسل است.

اسپلینتر سل / Splinter Cell

درک کولستاد (Derek Kolstad) یکی از نویسندگان و خالقان مجموعه‌ی جان ویک (John Wick) قصه‌ی این سری انیمیشنی را به رشته‌ی تحریر درخواهد آورد. در حال حاضر، ۲ فصل ۱۶ قسمتی برای این مجموعه‌ی سریالی در نظر گرفته شده است. یوبیسافت و نت‌فلیکس فعلا از انتشار اطلاعات بیشتر پیرامون این مجموعه انیمیشنی، خودداری کرده‌اند. انتظار می‌رود که مایکل آیرون‌ساید، صداپیشه‌ی معروف شخصیت سم‌ فیشر، در این مجموعه‌ی سریالی به دوبله‌ی فیشر بپردازد. آیرون‌ساید به‌دلیل کهولت سن و ناتوانی‌های احتمالی در ضبط حرکات فیشر در جلسات موشن‌کپچر، در بازی SplinterCell Blacklist غایب بود.

نظرات خود پیرامون این اقتباس انیمیشنی را با زومجی درمیان بگذارید.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده