نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۱

سریال Perry Mason برای فصل دوم تمدید شد

پس از استقبال بسیار خوبی که از سریال Perry Mason شده بود، حالا شبکه HBO تصمیم به ادامه دادن داستان‌های پری میسون برای حداقل یک فصل دیگر گرفته است.

مدتی می‌شود که پخش سریال Perry Mason (پری میسون) از شبکه HBO آغاز شده است و تاکنون ۵ قسمت از این سریال جنایی روی آنتن رفته و تنها ۳ قسمت تا پایان آن باقی مانده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، داستان‌های پری میسون قرار است ادامه داشته باشد. شبکه HBO اعلام کرد که سریال Perry Mason برای فصل دوم تمدید شده است. همچنین HBO تایید کرد که تاکنون ۸ میلیون بیننده قسمت اول سریال پری میسون را تماشا کرده‌اند که نشان از محبوبیت سریال دارد و این سریال را به یکی از موفق‌ترین سریال‌های جدید این شبکه تبدیل می‌کند.

همچنین انتظار می‌رود مانند فصل اول، فصل دوم سریال Perry Mason نیز در ۸ قسمت تولید و منتشر شود. علاو‌ه‌بر شبکه HBO، سریال پری میسون از شبکه HBO Max نیز پس از پخش اصلی منتشر می‌شود. فرانچسکا اورسی، معاون مدیر اجرایی برنامه‌های شبکه HBO گفت: «این یک همکاری و ماجراجویی هیجان‌انگیز با تیم فوق‌العاده و با استعداد سریال Perry Mason بوده است. بینندگان هر هفته با سریال به لس آنجلس دهه ۳۰ میلادی سفر می‌کنند و از تماشای آن لذت می‌برند و ما بسیار هیجان زده هستیم که اعلام کنیم سریال برای فصل دوم باز خواهد گشت.» 

سریال Perry Mason

اتفاقات سریال Perry Mason در لس آنجلس سال ۱۹۳۱ جریان دارد. درحالی که تمام کشور با یک رکود بزرگ مواجه شده، این شهر در حال رونق و پیشرفت است. تجارت روغن، صحبت کردن در مورد فیلم‌ها و بازی‌های المپیک تا ربوده شدن یک کودک که بسیار اشتباه انجام شده و زمینه‌ساز اتفاقات سریال است. این سریال براساس شخصیت‌هایی که توسط ارل استنلی گاردنر خلق شده، تولید شده و این سریال به ریشه‌های افسانه‌ای‌ترین وکیل دفاع جنایی آمریکایی پرداخته است. زمانی‌که میسون بی‌وقفه به‌دنبال حقیقت است و پرونده درهایش را به‌سوی او بازی می‌کند، شاید راهی برای رستگاری خودش پیدا کرده باشد.

متیو ریس، تاتیانا مازلانی، جان لیسگو، کریس چاک، شیا ویگهام، جولیت رایلنس، ورونیکا فالکون، نیت کوردری، جفرسون میز، لیلی تیلور، اندرو هاوارد، اریک لانگه، رابرت پاتریک، استیون روت و جاستین کرک، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Perry Mason حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. تیم ون پتن، کارگردان برنده ۲ جایزه امی وظیفه کارگردانی پنج قسمت و دنیز گامزه ارگوون وظیفه کارگردانی سه قسمت از فصل اول سریال پری میسون را بر عهده داشته‌اند. وظیفه ساخت این سریال نیز بر عهده ران فیتزجرالد و رالین جونز بوده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده