نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۰

قسمت جدید فیلم جنگ ستارگان به کارگردانی تایکا وایتیتی رسما تایید شد

به مناسبت روز جنگ ستارگان، لوکاس فیلم ساخت قسمت جدید فیلم Star Wars به کارگردانی تایکا وایتیتی را تایید کرد. همچنین ساخت سریال جدید این مجموعه نیز تایید شده است.

در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت قسمت جدید فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) رسما تایید و اعلام شده است. به مناسبت روز ۴ می که روز جنگ ستارگان است، لوکاس فیلم به مناسبت این روز در وب‌سایت رسمی این مجموعه رسما اعلام کرد که تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم JoJo Rabbit (جوجو خرگوشه)، فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، فیلم What We Do In The Shadows (آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم) و فیلم Hunt for the Wilderpeople (شکار برای مردم وحشی)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جدید جنگ ستارگان را بر عهده گرفته است. همچنین کریستی ویلسون کرینز، نویسنده آثاری چون فیلم Last Night in Soho (دیشب در سوهو)، فیلم 1917 و سریال Penny Dreadful (پنی دردفول)، به وایتیتی در نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم Star Wars کمک خواهد کرد.

پیش از این در دی ماه گذشته بود که خبرهایی مبنی بر مذاکره شرکت والت دیزنی و لوکاس‌فیلم با وایتیتی برای ساخت فیلم جدید جنگ ستارگان منتشر شده بود که خود وایتیتی این خبر را تکذیب کرد که ظاهرا قرار بود خبر به شکل رسمی توسط لوکاس‌فیلم اعلام شود. هنوز تاریخ اکرانی برای قسمت جدید فیلم Star Wars منتشر نشده و همچنین اطلاعات بیشتری نیز در دسترس نیست و تنها می‌دانیم این فیلم در سینماها اکران خواهد شد. وایتیتی مدتی پیش برای ساخت و نوشتن فیلمنامه فیلم JoJo Rabbit جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را دریافت کند. او همچنین با دنیای جنگ ستارگان خیلی غریبه نیست و پیش از این وظیفه کارگردانی قسمت پایانی فصل اول سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) را بر عهده داشته بود و همچنین به‌عنوان صداپیشه دروید IG-11 نیز در این سریال محبوب دیزنی پلاس حضور داشته است. 

تایکا وایتیتی، کریستی ویلسون کرینز و لسلی هدلند

فیلم Next Goal Wins (هدف بعدی پیروزی است) فیلم بعدی او است که قرار است پاییز امسال اکران شود و همچنین وایتیتی وظیفه کارگردانی فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: لاو و تاندر) برای اکران در تاریخ ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ (۲۲ بهمن ۱۴۰۰) را نیز بر عهده دارد که احتمالا پس از آن به سراغ دنیای جنگ ستارگان خواهد رفت. تمام خبرهای لوکاس‌فیلم به قسمت جدید فیلم جنگ ستارگان مرتبط نبود و این استودیو ساخت چهارمین سریال Star Wars را نیز رسما تایید و اعلام کرد که قبلا اطلاعات آن فاش شده بود. لوکاس‌فیلم رسما تایید کرد که لسلی هدلند، یکی از خالقان و شورانرهای سریال Russian Doll (عروسک روسی) وظیفه ساخت این سریال را بر عهده خواهد داشت. 

هدلند قرار است به‌عنوان نویسنده، تهیه‌کننده و شورانر در سریال جدید جنگ ستارگان حضور داشته باشد. همچنین زمان مشخصی برای انتشار سریال جدید جنگ ستارگان اعلام نشده است و مانند سه سریال قبلی قرار است از دیزنی پلاس منتشر شود. همچنین از امروز فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر) در دسترس کاربران دیزنی پلاس قرار گرفته تا تمامی فیلم‌های دنیای جنگ ستارگان روی این سرویس استریم قرار بگیرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده