نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۵

انیمیشن The Simpsons و Star Wars Rebels مورد انتظارترین برنامه‌های دیزنی پلاس هستند

طبق آمار و اطلاعات کاربران، انیمیشن The Simpsons و انیمیشن Star Wars Rebels از مورد انتظارترین برنامه‌های دیزنی پلاس در شروع کار لقب گرفته‌اند.

سرویس استریم دیزنی پلاس قرار است در ماه آبان امسال در کشورهایی مثل آمریکا، کانادا، هلند، استرالیا و نیوزیلند آغاز به کار کند و قرار است جدیدترین رقیب سرویس استریم نتفلیکس باشد که در واقع یکی از بزرگ‌ترین رقیبان این سرویس استریم محبوب تا به امروز خواهد بود که در روز آغاز به کار، بیش از ۵۰۰ فیلم/انیمیشن و بیشتر از ۷ هزار قسمت از سریال‌های گوناگون را در آرشیو خود جای داده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از مورد انتظارترین برنامه‌های سرویس استریم Disney Plus منتشر شده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، موسسه Parrot Analytics اخیرا در مورد مورد انتظارترین برنامه‌های این سرویس استریم تحقیق و بررسی کرده که طبق آن، سریال The Simpsons (سیمپسون‌ها) و سریال Star Wars Rebels (جنگ ستارگان شورشیان) مورد انتظارترین برنامه‌های دیزنی پلاس در روز آغاز به کار هستند.

Star Wars Rebels

پس از این دو سریال انیمیشنی، انیمیشن The Mickey Mouse Club و انیمیشن DuckTales دیگر کارهای مورد انتظار دیزنی پلاس لقب گرفته‌اند. طبق گفته ورایتی، این بررسی براساس میلیاردها محتوا و اطلاعات از منابع مختلف مثل شبکه‌های اجتماعی، ویدیوها، تصاویر، بلاگ‌ها، فروم‌های طرفدارای، محتوای به اشتراک گذاشته شده و نظر منتقدان صورت گرفته و بررسی و حاصل این تحقیق اخیرا توسط ورایتی به اشتراک گذاشته شده است. از نکات جالب این فهرست، حضور نداشتن سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) یا دیگر سریال‌های تایید شده جنگ ستارگان و همچنین سریال‌های دنیای سینمایی مارول است که نکته جالبی در این بررسی محسوب می‌شود. در هر حال در دسترس قرار گرفتن تمامی قسمت‌های انیمیشن The Simpsons در روز اول عرضه می‌تواند یکی از دلایل این موضوع باشد و همچنین تمامی فصل‌های انیمیشن Star Wars Rebels نیز قرار است به‌صورت یک‌جا از دیزنی پلاس منتشر شود.

سرویس استریم دیزنی پلاس در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۱ آبان ۱۳۹۸) در سه کشور آمریکا، کانادا و هلند آغاز به کار خواهد کرد و یک هفته بعد از آن هم در دسترس کاربران نیوزیلند و استرالیا قرار می‌گیرد. هزینه اشتراک ماهیانه دیزنی پلاس ۶.۹۹ دلار اعلام شده که پخش سریال‌های اورجینال آن هفتگی خواهد بود.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده