نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

صداپیشگان سریال His Dark Materials معرفی شدند

سرانجام شبکه HBO و BBC فهرست رسمی صداپیشگان سریال His Dark Materials را تایید و اطلاعاتی از نقش‌های آن‌ها را به اشتراک گذاشتند.

در اواخر ماه تیر امسال بود که در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019، شبکه BBC (بی بی سی) و شبکه HBO اولین تریلر رسمی و کامل فصل اول سریال His Dark Materials (نیروی اهریمنی او) را منتشر کردند که این تریلر با استقبال گسترده طرفدارن رمان و مجموعه‌های فانتزی مواجه شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست صداپیشگان این سریال اعلام شده است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، در سریال His Dark Materials شاهد صحبت کردن حیوانات و موجودات سریال نیز خواهیم بود و حال HBO و BBC فهرست صداپیشگان این سریال را تایید و معرفی کرده‌اند. هلن مک‌کروری در نقش استلماریا که یک پلنگ برفی و ارباب آسریل است، دیوید سوشی در نقش کایسا که یک پرنده شنقار است که با سرافینا پکالا همکاری می‌کند، کریستلا آلونزو در نقش هستر که خرگوش قطبی لی اسکورسبی است، کیت کانر در نقش پانتالیمون که موجود لایرا بلاکوا است و جو تندبرگ در نقش یورک برنیسون که خرس قطبی مشهور داستان است و با لایرا ملاقات می‌کند، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در سریال His Dark Materials حضور داشته‌اند.

His Dark Materials

همچنین با اینکه میمون طلایی خانم کالتر نه صحبت می‌کند و نه اسمی دارد، اما برایان فیشر برای این موجود نیز صدای مختص به آن را خلق کرده است. او همچنین رهبر عروسک گردانی سریال His Dark Materials نیز بوده است. درواقع بازیگران برای اینکه ارتباط بهتری با موجودات سریال داشته باشند، مدل‌ها و عروسک‌های مشابه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند تا در پشت صحنه فیلم‌برداری سریال استفاده شوند و در ادامه با کمک جلوه‌های ویژه به این موجودات جان بخشیده شود. دافنه کین، لین-منوئل میرندا، جیمز مک‌ آووی، روث ویلسون، کلارک پیترس، ایان گلدر، ویل کین، جورجینا کمپبل، ایان گلدر، آن-ماری داف، جیمز کازمو، مت فریزر، جف بل و روتا گدمینتاس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال His Dark Materials حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل اول سریال His Dark Materials در هشت قسمت تولید شده و قرار است در پاییز سال ۲۰۱۹ از شبکه BBC و HBO منتشر شود. همچنین این سریال فانتزی برای فصل دوم نیز تمدید شده که فصل دوم این سریال فانتزی نیز قرار است در هشت قسمت تولید شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده