نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۸

اولین تریلر رسمی سریال His Dark Materials در کامیک کان منتشر شد

شبکه HBO تریلر رسمی سریال His Dark Materials را در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2019 منتشر کرده است. 

ماه اسفند گذشته بود که اولین تیزر تریلر فصل اول سریال His Dark Materials (نیروی اهریمنی او) منتشر شد و در اردیبهشت امسال، شبکه BBC (بی بی سی) با شبکه HBO تیزر تریلر دیگری از این سریال فانتزی را منتشر کردند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر رسمی این سریال منتشر شده است. در پنل مشترک شبکه HBO و BBC در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019، تریلر رسمی فصل اول سریال His Dark Materials منتشر شده که حاوی تصاویر بسیار زیادی از اتفاقات این سریال فانتزی و ماجراجویی است که این تریلر تمرکز بیشتری روی نمایش دنیاهای موازی و نبرد کلاسیکی که قرار است بین خیر و شر در سریال رخ دهد، دارد. همچنین در طول تریلر شاهد نمایش موجودات جادویی بیشتری نیز هستیم که تصاویر از یک اقتباس امیدوار کننده خبر می‌دهد و شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سریال His Dark Materials اقتباسی لایو اکشن از رمانی به همین نام اثر فیلیپ پولمن است. پیش از این در سال ۲۰۰۷ فیلم The Golden Compass (قطب‌نمای طلایی) به‌روی پرده‌های سینما رفت که نه تنها نتوانست نظر مثبت منتقدان و طرفداران رمان آن را به خود جلب کند، بلکه در گیشه نیز با شکست تجاری مواجه شد و حال اقتباس تلویزیونی آن باعث امیدوار شدن طرفداران به یک اقتباس با کیفیت بالا شده است. جک تورن وظیفه ساخت سریال His Dark Materials را بر عهده دارد. دافنه کین، لین-منوئل میرندا، جیمز مک‌ آووی، روث ویلسون، کلارک پیترس، ایان گلدر، ویل کین، جورجینا کمپبل، ایان گلدر، آن-ماری داف، جیمز کازمو، مت فریزر، جف بل و روتا گدمینتاس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال His Dark Materials حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل اول سریال His Dark Materials در ۸ قسمت تولید شده و قرار است در پاییز سال ۲۰۱۹ از شبکه BBC و HBO منتشر شود که قابل انتظار است در آینده نزدیک تاریخ رسمی آن اعلام شود. همچنین سریال His Dark Materials برای فصل دوم نیز تمدید شده که فصل دوم این سریال فانتزی نیز قرار است در ۸ قسمت تولید شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده