نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴

اولین پوستر سریال Looking for Alaska منتشر شد

شبکه هولو به‌تازگی اولین پوستر رسمی سریال Looking for Alaska را نیز منتشر کرده که تمرکز‌ آن روی هر ۴ شخصیت اصلی سریال است.

ماه گذشته بود که شبکه هولو (Hulu) اولین تیزر تریلر سریال Looking for Alaska (به دنبال آلاسکا) را منتشر کرد که در آن برای اولین‌بار شاهد تصاویری از این سریال بودیم. این مینی سریال اقتباسی از رمانی تحسین شده به همین نام اثر جان گرین است که محبوبیت زیادی به‌خصوص در گروه نوجوانان و جوانان دارد و به‌همین منظور اقتباس تلویزیونی آن مورد توجه بسیاری از طرفداران رمان قرار گرفته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر سریال Looking for Alaska منتشر شده است. در این پوستر شاهد حضور آلاسکا، مایلز هالتر و دو شخصیت اصلی دیگر سریال هستیم که مانند فضای تریلر، شباهت زیادی به سری بازی Life is Strange دارد و ظاهرا بخشی از منبع الهام سریال نیز این بازی بوده است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر سریال Looking for Alaska

سریال Looking for Alaska داستان یک نوجوان به‌نام مایلز هالتر را دنبال می‌کند که برای به‌دست آوردن دیدگاهی عمیق‌تر برای یک دبیرستان شبانه روزی ثبت نام می‌کند. او عاشق دختری به‌نام آلاسکا یانگ می‌شود که پس از مرگ غیر منتظره آلاسکا، مایلز و دیگر دوستان صمیمی او به دنبال آن هستند تا از حقیقت مرگ او پرده بردارند. کریستین فروست در نقش آلاسکا، چارلی پلامر در نقش مایلز، دنی لاو، جی لی، سوفیا واسیلویا، لاندری بندر، اوریا شلتون، جردن کانر، تیموتی سیمونز، ران سیفس جونز، ریچل متیوز و هنری زاگا، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Looking for Alaska حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال Looking for Alaska در ۸ قسمت تولیده شده و قرار است در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸) از شبکه هولو منتشر شود. جاش شوارتز و استفنی سوج، سازندگان سریال Runaways (فراری‌ها)، وظیفه ساخت این سریال درام را بر عهده داشته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده