نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۷

اندی سرکیس و کارگردان فیلم Bumblebee از گزینه‌های کارگردانی فیلم ونوم 2

به‌تازگی اطلاعاتی از کارگردان‌های مورد نظر سونی پیکچرز برای کارگردانی فیلم Venom 2 منتشر شده که نام اندی سرکیس نیز در آن دیده می‌شود.

پاییز سال گذشته بود که فیلم Venom (ونوم) به‌روی پرده‌های سینما رفت و با اینکه نتوانست نقدهای چندان مثبتی را دریافت کند، اما این فیلم موفق شد بیش از ۸۵۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل فروش بیش از ۲۱۳.۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و حدود ۶۴۱.۵ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. این موفقیت باعث شد تا کمپانی سونی پیکچرز ساخت دنباله فیلم ونوم را رسما تایید و اعلام کند که در این فیلم قرار است شاهد بازگشت تام هاردی در نقش ادی براک باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از کارگردان‌های احتمالی فیلم Venom 2 (ونوم ۲) منتشر شده است. منابع نزدیک به ورایتی گفته‌اند که اندی سرکیس، تراویس نایت با سابقه کارگردانی فیلم Bumblebee (بامبل بی) و روپرت ویات با سابقه کارگردانی فیلم Rise of the Planet of the Apes (ظهور سیاره میمون‌ها)، سه کارگردانی هستند که سونی پیکچرز در حال مذاکره با آن‌ها برای کارگردانی دنباله فیلم Venom است.

Kubo and the Two Strings Director Travis Knight

روبن فلیشر که وظیفه کارگردانی فیلم Venom را بر عهده داشت، به علت حضور در فیلم Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی ها ۲: دابل تپ) و طول کشیدن مراحل پس از تولید فیلم تا اوایل پاییز، نمی‌تواند برای کارگردانی دنباله این فیلم بازگردد. مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Venom 2 برای شروع در پاییز امسال برنامه‌ریزی شده است. همچنین پیش‌بینی می‌شود که این اثر در اکتبر سال ۲۰۲۰ اکران شود که در حال حاضر با نام فیلم بدون عنوان مارول ثبت شده و هنوز سونی پیکچرز این موضوع را تایید و اعلام نکرده است. فیلم Morbius (موربیوس) دومین فیلم دنیای شخصیت‌های مرد عنکبوتی سونی پیکچرز است که مراحل فیلمبرداری آن به پایان رسیده و وارد مراحل پس از تولید شده است.

روپرت ویات

فیلم Morbius برای اکران در تاریخ ۳۱ جولای ۲۰۲۰ (۱۰ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. همچننی انتظار می‌رود فیلم Venom 2 در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۱۳۹۹) اکران شود. سرکیس که گفته می‌شود گزینه اول سونی است، پیش از این سابقه کارگردانی فیلم Mowgli: Legend of The Jungle (موگلی: افسانه جنگل) و فیلم Breathe (نفس بکش) را در کارنامه خود داشته است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده