نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳

بازگشت تام هاردی در فیلم ونوم 2 تایید شد

سونی پیکچرز تایید کرد که تام هاردی قرار است بار دیگر نقش ادی براک/ونوم را در فیلم Venom 2 بازی کند.

پاییز سال گذشته بود که فیلم Venom (ونوم) به‌روی پرده‌های سینما رفت و با اینکه نتوانست نقدهای چندان مثبتی را دریافت کند، اما این فیلم موفق شد بیش از ۸۵۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل فروش بیش از ۲۱۳.۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و حدود ۶۴۱.۵ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. این موفقیت باعث شد تا کمپانی سونی پیکچرز خیلی سریع ساخت دنباله فیلم ونوم را آغاز کند که فعلا اطلاعات خیلی زیادی از آن در دسترس نیست. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ستاره قسمت اول در دنباله آن باز خواهد گشت. در حاشیه تور مطبوعاتی فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه)، سونی رسما تایید کرد که تام هاردی بار دیگر نقش ادی براک را در فیلم Venom 2 (ونوم ۲) بازی خواهد کرد. ایمی پاسکال به فندنگو گفت:

من اکنون می‌توانم بگویم که تام هاردی باز خواهد گشت. او این نقش را باشکوه و بی‌نقص بازی کرد و هیچ‌کس دیگری نمی‌تواند جای او را بگیرد. زمانی که شما به ونوم فکر می‌کنید و اگر تنها یکبار تام هاردی را در این نقش مشاهده کرده باشید، هرگز قادر به فکر کردن به شخص دیگری در این نقش نیستید.

انتظار می‌رود که در فیلم Venom 2 شاهد حضور شخصیت کارنیج نیز باشیم که در صحنه پس از پایان فیلم Venom نیز شاهد ملاقات ادی برکا با کلیتوس کسدی بودیم که وودی هارلسون نقش این شخصیت را بر عهده دارد که قابل انتظار است شاهد بازگشت او در قسمت دوم نیز باشیم. همچنین همواره پتانسیل یک کراس اور بین شخصیت اسپایدرمن و ونوم وجود داشته و بسیاری دوست دارند که تام هالند نقش اسپایدرمن را در فیلم Venom 2 بازی کند. پاسکال در رابطه با این موضوع گفت:

همه دوست دارند این اتفاق را ببینند و شما نمی‌دانید که ممکن است این اتفاق در چه زمانی رخ دهد. من می‌توانم بگویم که ما مشارکت فوق العاده‌ای را داشته‌ایم، اما شما هرگز نمی‌دانید که در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. ما داستان‌های زیادی در مورد مرد عنکبوتی در هر بخش داریم. ما برنامه‌های بزرگی نیز برای تام هالند که بخشی از همه چیز باشد در اختیار داریم.

زمانی که از پاسکال در مورد این پرسیده شد که منظور از اینکه تام هالند بخشی از همه چیز باشد چیست، او در پاسخ گفت:

او باید در هر فیلمی که ما ساخته‌ایم و من در آن کار کرده‌ام، بخشی از آن باشد.

با این حال، به نظر می‌رسد که سونی علاقه‌مند است تا پس از خاطرات نه چندان خوب فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن ۳)، بار دیگر ونوم را در مقابل مرد عنکبوتی قرار دهد، اما در حال حاضر ونوم چندان شباهتی به دشمن اسپایدرمن ندارد و باید دید که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. هنوز تاریخی برای اکران فیلم Venom 2 اعلام نشده است.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده