نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۶

لیوان قهوه جنجالی سریال Game of Thrones حذف شد

شبکه HBO اعلام کرد که لیوان قهوه‌ای که در قسمت چهارم فصل هشتم سریال Game of Thrones وجود داشت، حذف شده و توضیحاتی در مورد آن ارائه کرده است.

بامداد دوشنبه این هفته بود که قسمت چهارم فصل هشتم سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) با نام The Last of the Starks، از شبکه HBO به روی آنتن رفت که مانند سه قسمت گذشته، باعث بحث‌ها و اختلافات بسیاری در بین طرفداران آن شده است، اما یکی از پر بحث‌ترین بخش‌های این قسمت، یک لیوان قهوه بود که به نظر می‌رسید یک اشتباه از سوی تیم تولید باشد. با این حال، بسیاری اعتقاد داشتند که این لیوان قهوه به کمپانی استارباکس تعلق دارد و آن را ترفند شبکه HBO برای تبلیغ این کمپانی دانسته‌اند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این لیوان قهوه که شاید هیچگاه فکرش را نمی‌کرد انقدر جنجالی و در مورد آن بحث شود، از قسمت چهارم فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت حذف شده است. شبکه HBO اعلام کرد که این لیوان قهوه جنجالی اکنون از این قسمت به صورت دیجیتالی حذف شده و طرفداران می‌توانند نسخه اصلاح شده قسمت چهارم فصل هشتم سریال Game of Thrones را از طریق HBO Now و Go تماشا کنند. شما در ادامه می‌توانید تصویر اصلی و اطلاح شده این قسمت را مشاهده کنید:

قسمت چهارم فصل هشتم سریال Game of Thrones

شبکه HBO همچنین اطلاعاتی از این لیوان در قسمت چهارم فصل هشتم سریال Game of Thrones را ارائه کرده است. طبق گفته این شبکه، در این صحنه که دنریس تارگرین در پشت میز نشسته و گروهی نیز در حال ستایش جان اسنو بودند، یک لیوان قهوه روی میز وجود داشت که این لیوان در واقع یک لیوان چای گیاهی بوده است که در زمان استراحت، امیلیا کلارک درخواست کرده بود. با این حال، پس از پایان استراحت تیم تولید و این بازیگر فراموش کردند که لیوان هنوز روی میز وجود دارد و در نهایت شاهد حضور جنجالی آن بودیم. همچنین شبکه HBO شایعات منتشر شده را مبنی بر اینکه این لیوان به کمپانی استارباکس تعلق دارد، رد کرد و گفت که این لیوان از تیم خدمات سریال بوده است. با این حال، در گذشته نیز شاهد حضور افتخاری لیوان در سریال Game of Thrones بودیم و اتفاق جدیدی نیست و در واقع چنین اشتباهاتی در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های بزرگ نیز رخ می‌دهد.

قسمت پنجم فصل هشتم سریال Game of Thrones روز دوشنبه هفته آینده از شبکه HBO منتشر می‌شود که روز گذشته اولین تیزر آن نیز منتشر شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده