// دوشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۴۴

تیزر قسمت ۵ فصل آخر Game of Thrones پخش شد؛ بحث و گفت‌وگو راجع به قسمت چهارم

پس از پخش قسمت چهارم فصل هشتم سریال Game of Thrones، شبکه HBO تیزر پنجمین اپیزود آن را نیز منتشر کرد. تیزری که این‌بار بدون استفاده از حتی یک دیالوگ، رویداد نهایی را نشان‌مان می‌دهد.

(این خبر، بخش‌های زیادی از داستان سریال Game of Thrones، از ابتدا تا انتهای قسمت چهارم فصل هشتم آن را اسپویل می‌کند)

.

.

.

.

.

.

مرگ ناگهانی ریگال، به وجود آمدن تردید در دل اصلی‌ترین مشاوران دنریس برای حمایت از او، تکمیل شدن قصه‌ی جیمی لنیستر و برین از تارث و حرکت جیمی به سمت بارانداز پادشاه، رسیدن تعداد انسان‌های مطلع از هویت واقعیِ والدین جان اسنو به عدد هشت، هم‌سفر شدنِ دوباره‌ی آریا و سگ شکاری، قرار گرفتن سرسی در قوی‌ترین و شیطانی‌ترین حالت ممکن و تبدیل شدن گندری به لرد استورمزاند، همه و همه تنها بخش‌هایی از رخدادهای مهم پیش‌آمده در آخرین قسمتِ پخش‌شده از «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) که دیوید ناتر کارگردانی‌اش کرده بود و The Last of Starks نام داشت، به شمار می‌روند. قسمتی که در نوع خودش، داستانک‌های زیادی را تکمیل کرد و با پوشش دادنِ مدت‌زمانی طولانی و متشکل از چند روز مختلف، سبب شد که خیلی‌ها بفهمند احتمالا نبردِ حاضر در قسمت پنجم، قرار است حتی از جنگ با شاهِ شب هم خون‌بارتر باشد. مخصوصا که اکنون عملا می‌توان گفت سرسی در جنگ، دست بالا را دارد و دنریس، لشگرش و دروگون، در آسیب‌پذیرترین فرم خود دیده می‌شوند. باتوجه‌به تمامی این موارد و پس از پشت سر گذاشتن پروسه‌ی تماشای قسمت‌های تلخ‌وشیرین اپیزود چهارم، HBO نیز در پایان تیزری با چند ثانیه محتوای بیشتر نسبت به تیزرهای ارائه‌شده از قسمت‌های پیشین را تقدیم‌مان کرد که بدون دیالوگ، خبر از تلخیِ نبرد پیش‌رو دربرابر ملکه‌ی دیوانه می‌دهد.

دانلود ویدیو از آپارات

در این مطلب می‌توانید بدون ترس از لو دادن داستان، به صحبت درباره‌ی نظرات‌تان راجع به اتفاقات پیش‌آمده و رخدادهایی که در آینده‌ی نزدیک از راه می‌رسند، بپردازید

حالا چه باتوجه‌به محتوای تیزر پخش‌شده و چه با درنظرگرفتن روایت ۷۸ دقیقه‌ای جای‌گرفته درون دقایق قسمت چهارم، می‌توانید بدون ترس از اسپویل (لو دادن داستان)، در قسمت کامنت‌ها درباره‌ی نظرات‌تان راجع به اتفاقات پیش‌آمده و رخدادهایی که در آینده‌ی نزدیک از راه می‌رسند، صحبت کنید. درباره‌ی تیریون که پس از مدت‌ها شکست خوردن در ارائه‌ی رفتارهای سیاسی هوشمندانه، آخرین تلاش‌هایش برای جلوگیری از خون‌ریزی را در قالبی احساسی‌تر کرد و با قالب یخیِ ایجادشده در وجود سرسی روبه‌رو شد و راجع به میساندی که با مرگش، احتمالا کرم خاکستریِ متفاوت و وحشی‌تری را در ادامه‌ی کار، شاهد خواهیم بود.

پنجمین اپیزود از هشتمین و آخرین فصلِ Game of Thrones یا همان هفتاد و دومین قسمتِ آن تا به امروز، راس ساعت ۰۵:۳۰ بامداد روز دوشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ به وقت ایران، پخش خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده