نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تصاویر جدید قسمت سوم فصل هشتم سریال Game of Thrones از آغاز نبرد وینترفل خبر می‌دهد

به‌تازگی شبکه HBO تصاویر جدیدی از فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones منتشر کرده که می‌تواند هیجان طرفداران را دوچندان کند.

ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از اتفاقات دو قسمت اول و قسمت سوم فصل هشتم وسریال Game of Thrones را برای شما فاش کند

.

.

.

این هفته، به هفته مهمی برای طرفداران دنیای سرگرمی تبدیل شده است. در ابتدا اکران جهانی فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) در چند کشور آغاز شده و از فردا این فیلم در آمریکای شمالی به‌روی پرده‌های خواهد رفت، اما این تنها محصول مورد توجه عموم نیست و فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) که از هفته گذشته پخش آن از شبکه HBO آغاز شد، دیگر محصولی است که مورد توجه گسترده رسانه‌ها و مردم قرار گرفته است. بامداد دوشنبه این هفته شاهد انتشار دومین قسمت فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت بودیم که طرفداران را برای یک نبرد بزرگ و حماسی در وینترفل که در قسمت بعدی رخ خواهد داد، آماده کرد که پیش از این بسیاری در انتظار این نبرد که گفته می‌شود بزرگ‌ترین و طولانی‌ترین نبرد در تاریخ تلویزیون و حتی سینما است، را در این قسمت شاهد خواهیم بود.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از قسمت سوم فصل هشتم سریال Game of Thrones منتشر شده که خبر از آغاز نبرد وینترفل می‌دهد. بامداد دوشنبه این هفته بود که اولین تیزر قسمت سوم این سریال منتشر شد و حال شبکه HBO به‌تازگی ۶ تصویر جدید نیز از این قسمت منتشر کرده که اطلاعات چندانی را از این قسمت فاش نمی‌نکند، اما جیمی لنیستر و برین از تارث را درکنار هم در میدان نبرد نشان می‌دهد و همچنین برخی از شخصیت‌ها مثل سانسا استارک و تیریون لنیستر در پناهگاه حضور دارند و در یک تصویر ظاهرا جان اسنو یا ایگون تارگرین به‌همراه دنریس تارگرین در یک مکان دیگر و خارج از وینترفل دیده می‌شوند که هنوز دلیل آن مشخص نیست و احتمالا این دو درکنار دو اژدهای خود هستند، اما در تصویر دیگر جان اسنو در میدان نبرد نیز دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Game of Thrones

Game of Thrones

کیت هرینگتون، امیلیا کلارک، نیکولای کاستر-والدو، لینا هیدی، پیتر دینکلیج، گوئندولین کریستی، ایزاک رایت، سوفی ترنر، میسی ویلیامز، جان بردلی-وست، آلفی آلن، ایان گلن، لیام کانینگهام، کنلت هیل، روری مک‌کین، هافثور یولی‌یس پی‌یرشون، کاریس فن هاوتن و جروم فلین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پایانی سریال Game of Thrones حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند ۷ فصل گذشته، دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، وظیفه ساخت فصل هشتم این سریال را نیز بر عهده داشته‌اند. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده