نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۶

سازنده سریال Sharp Objects از احتمال ساخت فصل دوم آن خبر داد

مارتی نوکسون، سازنده سریال Sharp Objects، در یک مصاحبه گفت که امکان ساخت فصل دوم این سریال همچنان وجود دارد.

سال گذشته بود که مینی سریال Sharp Objects (چیزهای تیز) از شبکه HBO منتشر شد که این سریال توانست نظر منتقدان و بینندگان را جلب کند و بسیاری آن را تحسین کردند و این سریال نقش پر رنگی را نیز در فصل جوایز داشته است. این سریال، اقتباسی از رمانی به همین نام اثر گیلین فلین است که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد. با این حال، از زمان پخش سریال بسیاری دوست داشتند تا فصل دوم این اثر ساخته شود، اما با توجه به پایان بندی آن، کیسی بلویز، مدیر بخش برنامه‌های شبکه HBO اعتقاد داشت که سریال Sharp Objects به پایان رسیده و دلیلی برای تمدید آن وجود ندارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سازنده سریال از احتمال ساخت فصل دوم آن می‌گوید. به نقل از ددلاین و در حاشیه SXSW، مارتی نوکسون که به عنوان نویسنده و شورانر در این سریال حضور داشت، گفت که سریال Sharp Objects ممکن است مانند سریال Big Little Lies (دروغ‌ های کوچک بزرگ) برای فصل دوم نیز بازگردد. او گفت:

شاید یک دنباله برای آن وجود داشته باشد و شاید بتوانیم بیشتر شخصیت ادورا و خواهر کمیل را بررسی کنیم و به آن بپردازیم. گیلین و من در مورد آن فکر خواهیم کرد.

 Sharp Objects

نوکسون در ادامه اشاره کرد که او در ابتدا تصمیم داشت تا سریال Sharp Objects را به یک سریال چند فصلی تبدیل کند که تمرکز بیشتر و کامل‌تری روی مردم و شهر ویند گپ وجود داشته باشد، اما HBO از ایده مینی سریال نبودن این سریال حمایت نکرده بود تا در نهایت سریال Sharp Objects به یک مینی سریال ۸ قسمتی تبدیل شود. ایمی آدامز در نقش کمیل پریکر، پاتریشا کلارکسون در نقش ادورا کرلین، الیزا اسکنلن در نقش اما، الیزابت پرکینز در نقش جکی، مدیسون دونپورت در نقش مردیت ویلر، کریس مسینا در نقش کارآگاه ریچارد ویلیس، مت کریون در نقش بیل ویکری، تیلور جان اسمیت در نقش جان کین، هنری چرنی در نقش آلن و سوفیا لیلیس در نقش کودکی کمیل، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Sharp Objects حضور داشته‌اند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Vulture
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده