نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

آلن تودیک در نقش K-2SO در سریال پیش درآمد Rogue One باز خواهد گشت

آلن تودیک که نقش شخصیت K-2SO را در فیلم Rogue One بر عهده داشت، برای نقش آفرینی دوباره این شخصیت در سریال پیش درآمد آن باز خواهد گشت.

آبان سال گذشته بود که ساخت یک سریال پیش درآمد براساس فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) رسما تایید و اعلام شد. این سریال درواقع یک پیش درآمد برای فیلم Rogue One خواهد بود که تمرکز آن روی شخصیت کاسین آندور است. دیگو لونا، بازیگر نقش کاسین آندور نیز برای نقش آفرینی دوباره در این سریال باز خواهد گشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت بازیگر دیگری در این سریال تایید و اعلام شده است. کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم، تایید کرد که آلن تودیک برای نقش آفرینی و صداپیشگی دوباره شخصیت K-2SO در سریال پیش درآمد فیلم Rogue One باز خواهد گشت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این سریال در دسترس نیست.

Alan Tudyk

پس از سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) که مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کند، اسپین آف تلویزیونی فیلم Rogue One دومین سریال Star Wars (جنگ ستارگان) خواهد بود که توسط لوکاس فیلم برای شبکه دیزنی پلاس در دست ساخت است که این سریال پیش درآمد، یک سریال جاسوسی، دلهره آور و هیجان انگیز خواهد بود که تمرکز آن روی مأموریت‌های جاسوسی بسیار خطرناک برای بازگرداندن امید به کهکشان است که سال‌ها است که امپراطوری سراسر آن را فرا گرفته و شورشیان در حال مبارزه با آن هستند. با اینکه هنوز تاریخی برای انتشار سریال Rogue One اعلام نشده است، اما به نظر می‌رسد که در اواخر سال ۲۰۲۰ باید شاهد انتشار دومین سریال جنگ ستارگان باشیم که حال و هوای متفاوتی نسبت به سریال اول نیز دارد.

سرویس استریم دیزنی پلاس در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۱ آبان ۱۳۹۸) در آمریکا آغاز به کار خواهد کرد که همزمان با آن، شاهد انتشار سریال The Mandalorian خواهیم بود که در ۸ قسمت تولید شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده