نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۱

طرفداران سریال Game of Thrones از پایان آن راضی خواهند بود

کیسی بلویز، رئیس شبکه HBO، در مصاحبه جدید خود گفت که طرفداران از پایان بندی سریال Game of Thrones راضی و خوشحال خواهند بود.

به پخش فصل هشتم سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) نزدیک می‌شویم و بدون شک از این سریال می‌توانیم به عنوان مهمترین سریال سال ۲۰۱۹ نام ببریم که سرانجام پس از نزدیک به یک دهه به پایان پخش خود نزدیک می‌شود و طرفداران دنیای وستروس بی‌صبرانه در انتظار پایان اتفاقات سریال بازی تاج و تخت و دیدن سرنوشت شخصیت‌های محبوب خود هستند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کیسی بلویز، رئیس و مدیر اجرایی شبکه HBO در مورد پایان بندی فصل پایانی این سریال صحبت کرده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، بلویز گفت که طرفداران از پس تماشای قسمت پایانی فصل هشتم سریال Game of Thrones از پایان بندی آن بسیار راضی و خوشحال خواهند بود. او همچنین درباره احساس خود در مورد کاری که دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، سازندگان سریال در فصل هشتم آن انجام دادند، نیز صحبت کرده است. بلویز گفت:

در حال حاضر تنها چیزی که به عنوان یکی از طرفداران سریال می‌توانم بگویم این است که بچه‌ها [بنیاف و وایس] کار فوق العاده‌ و بسیار درخشانی را برای پایان دادن سریال به دراماتیک‌ترین و احساسی‌ترین روش ممکن، انجام داده‌اند. من اعتقاد دارم که طرفداران واقعا از نحوه به پایان رسیدن سریال بسیار خوشحال و راضی خواهند بود.

Game of Thrones

کیت هرینگتون، امیلیا کلارک، نیکولای کاستر-والدو، لینا هیدی، پیتر دینکلیج، گوئندولین کریستی، ایزاک رایت، سوفی ترنر، میسی ویلیامز، جان بردلی-وست، آلفی آلن، ایان گلن، لیام کانینگهام، کنلت هیل، روری مک‌کین، هافثور یولی‌یس پی‌یرشون، کاریس فن هاوتن و جروم فلین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پایانی سریال Game of Thrones حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فصل هشتم سریال Game of Thrones در ۶ قسمت تولید شده است که طبق گفته HBO، تجربه تماشای هر قسمت مانند یک فیلم سینمایی خواهد بود. طبق اطلاعاتی که مدتی پیش از مدت زمان قسمت‌های فصل هشتم این سریال منتشر شد، مدت زمان دو قسمت اول فصل پایانی این سریال حدود ۶۰ دقیقه خواهد بود و مدت زمان ۴ قسمت بعدی آن حدود ۸۰ دقیقه است.

پخش فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones از تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۹ (۲۵ فروردین ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده