// دوشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۰۸

تاریخ پخش فصل هشتم سریال Game of Thrones با انتشار تریلری جدید اعلام شد

شبکه‌ی HBO با پخش تیزر تریلر تازه‌ای از فصل پایانی سریال Game of Thrones که با محوریت برخی از مهم‌ترین اعضای خاندان استارک پیش می‌رود، بالاخره از تاریخ رسمی آغاز پخش این فصل رونمایی کرد.

همان‌گونه که قبل‌تر و در اخبار رسمی اعلام شده بود، بالاخره خالقان سریال محبوب «بازی تاج و تخت»، پیش از پخش اولین قسمت از فصل سوم سریال True Detective، زمان دقیق پخش اپیزود افتتاحیه‌ی فصل هشتم اثر دوست‌داشتنی‌شان را اعلام کردند. این اعلام هم همان‌گونه که پیش‌بینی می‌شد، با یک تیزر تازه و البته نه‌چندان پرشده از اطلاعات جدید، صورت پذیرفت. تریلری که در آن جان اسنو با بازی کیت هرینگتون، آریا استارک و سانسا استارک را مشغول راه رفتن در قبرستان خانوادگی‌شان درون وینترفل می‌بینیم و در همین حین، برخی از دیالوگ‌های پیش‌تر شنیده‌شده از اعضای دیگر این خانواده را می‌شنویم. از همه مهم‌تر نیز همین که در انتهای تریلر، متوجه می‌شویم که در روز دوشنبه، ۲۶ فروردین ماه سال ۱۳۹۸ (چهارده آوریل ۲۰۱۹)، بالاخره می‌توانیم اولین اپیزود از فصل هشتم سریال مورد انتظارمان را ببینیم. قبل از هر چیز، بهتر است خودتان این ویدیوی جدید منتشرشده توسط اچ‌بی‌او را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

در عین آن که در ویدیو قبلی پخش‌شده از سریال که در دل تیزر یک دقیقه‌ای شبکه‌ی HBO از تمام محصولات بزرگش در سال ۲۰۱۹ قرار داشت، تنها پنج ثانیه از فصل پایانی Game of Thrones را دیدیم، به نظر می‌رسد که در همان لحظات کوتاه، شاهد توضیحات داستانی بهتری درباره‌ی فصل هشتم بوده‌ایم. چون آن‌جا مشخصا داشتیم بخشی کوتاه از یکی از سکانس‌های فصل هشتم را که مربوط به رویارویی جان، دنریس تارگرین با بازی امیلیا کلارک و سانسا در وینترفل می‌شد، تماشا می‌کردیم. اما موقع دیدن تیزر جدید، حتی به حضور تمام ثانیه‌های دیده‌شده در آن درون محصول نهایی، شک می‌کنیم. چون بیشتر به نظر می‌رسد که تریلر جدید حکم معرفی تصویریِ کانسپت از راه رسیدن شاه شب و دشمنان دهشتناک خاندان استارک به دروازه‌های وینترفل را داشته باشد. هرچند که به خاطر فضای جذب‌کننده و شنیده شدن صدای آرامش‌بخش برخی شخصیت‌ها چون لرد ادارد استارک در طول آن، ما نیز هیچ مشکلی حتی با عدم وجود یک ثانیه از فصل اصلی در طول آن نداریم.

با توجه به این که هفته‌ی پیش اولین تصاویر رسمی از فصل هشتم در دل همان ویدیوی چند ثانیه‌ای منتشر شد و حالا هم از تاریخ شروع پخش آن اطلاع پیدا کرده‌ایم، می‌شود اطمینان داشت که در هفته‌های آتی، دائما چیزهای بیشتری درباره‌ی Game of Thrones خواهیم خواند و تصاویر و تریلرهای بیشتری هم از آن خواهیم دید. چرا که انگار دیگر وقت آن رسیده است که نبرد نهایی و بزرگ انسان‌ها با زمستانی که سریال از قسمت اول قول رسیدنش را می‌داد، به نظاره بنشینیم.


منبع Esquire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده