نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

حضور کیت وینسلت در سریال جدید HBO

کیت وینسلت، بازیگر سرشناس هالیوود، قرار است نقش اصلی سریال Mare of Easttown شبکه HBO را ایفا کند.

کیت وینسلت، هنرپیشه و خواننده اهل انگلستان و برندهٔ جایزه اسکار، جایزه اِمی، سه جایزه گلدن گلوب و جایزه گرمی و یکی از محبوب‌ترین هنرپیشگان سینمای هالیوود، به جعبه‌ٔ جادویی بازمی‌گردد. وی قرار است در سریال Mare of Easttown شبکه HBO نقش اصلی را ایفا کند. این دومین همکاری کیت وینسلت با HBO است و وی پیش‌تر سابقهٔ نقش‌آفرینی در مینی سریال Mildred Pierce این شبکه را داشته و برای بازی در همین سریال برندهٔ جایزه اِمی نیز شد.

طبق گزارش سایت دِدلاین، در سریال Mare of Easttown، کیت وینسلت در شهری کوچک در ایالت پنسلوانیا، نقش کارآگاهی را ایفا می‌کند که مأمور رسیدگی به قتلی محلی است و زندگی شخصی چندان آرامی هم ندارد. خالق سریال محدود Mare of Easttown، برد اینگلزبای است وی شورارنر این سریال نیز خواهد بود و قرار است گوین اوکانر کارگردانی تمامی قسمت‌های سریال جدید شبکه HBO را بر عهده داشته باشد. گوین اوکانر، کارگردان فیلم اکشن هیجانی The Accountant (حسابدار) بود و بن افلک ایفای نقش اصلی این فیلم را بر عهده داشت. این دو قرار است در پروژه‌ای با عنوان The Has-Been با یکدیگر همکاری داشته باشند که فیلمنامهٔ این فیلم را برد اینگلزبای به رشتهٔ تحریر درآورده است.

Kate Winslet

در چند سال اخیر بازیگران سینمایی مشهوری به بازی در مجموعه‌های تلویزیونی علاقه نشان داده‌اند و این همکاری با شبکه HBO بیشتر هم بوده است و بازیگرانی چون امی آدامز (بازی در سریال Sharp Objects)، نیکول کیدمن و ریس ویترسپون (بازی در سریال Big Little Lies) از این جمله بوده‌اند؛ سریال‌هایی که با استقبال خوبی از سوی بینندگان و منتقدان همراه بودند. ماهرشالا علی، بازیگر برندهٔ جایزه اسکار و نامزد امسال این جایزه، نیز در فصل سوم سریال محبوب True Detective (کارآگاه حقیقی) ایفای نقش کرده است.

کیت وینسلت شش بار نامزد جایزه اسکار و یکی از معدود بازیگران زنی است که موفق به دریافت سه جایزه از چهار جایزه مهم جوایز سرگرمی آمریکا (که شامل یک جایزه اِمی، یک جایزه اسکار و یک جایزه گرمی می‌شود) شده ‌است. وی برای بازی در فیلم‌های The Reader (کتاب‌خوان)، Iris (آیریس)، Titanic (تایتانیک)، Little Children (بچه‌های کوچک)، Sense and Sensibility (عقل و احساس)، Eternal Sunshine of the Spotless Mind (درخشش ابدی یک ذهن پاک) و فیلم Steve Jobs (استیو جابز) نامزد دریافت جایزه اسکار شده است و برای فیلم The Reader این جایزه را از آن خود کرد.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده