نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

استقبال ضعیف از قسمت افتتاحیه فصل سوم سریال True Detective

طبق آمار منتشر شده، افراد کمتری قسمت افتتاحیه فصل سوم سریال True Detective را نسبت به قسمت افتتاحیه فصل اول و دوم آن تماشا کرده‌اند.

بامداد روز دوشنبه با پخش دو قسمت، پخش فصل سوم سریال True Detective (کاراگاه حقیقی) از شبکه HBO آغاز شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آماری از بینندگان و کسانی که دو قسمت اول فصل سوم این سریال را تماشا کرده‌اند، منتشر شده که بسیار پایین‌تر از انتظار بوده است. به نقل از وب‌سایت TheWrap، در مجموع ۱.۴ میلیون بیننده قسمت اول فصل سوم سریال True Detective و ۱.۲ میلیون بیننده قسمت دوم فصل سوم این سریال را تماشا کرده‌اند. در مقایسه با دو فصل اول، حدود ۳.۲ میلیون بیننده قسمت اول فصل دوم و حدود ۲.۳ میلیون بیننده قسمت اول فصل اول سریال True Detective را تماشا کرده بودند تا فصل سوم با کاهش چشمگیر بیننده در مقایسه با دو فصل اول مواجه شود.

True Detective

این خبر در مجموع نمی‌تواند برای فصل سوم سریال True Detective خیلی بد باشد چرا که با احتساب کسانی دو قسمت اول را از طریق تکرار و سرویس استریم HBO تماشا کرده‌اند، حدود ۲.۳ میلیون بیننده قسمت اول و ۱.۶ میلیون بیننده قسمت دوم فصل سوم سریال True Detective را در مجموع تا به امروز تماشا کرده‌اند. همچنین در مقایسه با سریال‌های مشابه دیگر آمار بینندگان این سریال نیز بهتر است که از جمله آن می‌توان به سریال Sharp Objects (چیزهای تیز) با ۱.۳ میلیون بیننده و فصل اول سریال Big Little Lies (دروغ‌ های کوچک بزرگ) با ۱.۱ میلیون بیننده اشاره کرد. مانند دو فصل اول، نیک پیزولاتو وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشته است. 

در فصل سوم سریال True Detective شاهد ناپدید شدن ۲ کودک در مرکز منطقه اوزارکس در ایالت آرکانزاس خواهیم بود و کاراگاه وین هیز با بازی ماهرشالا علی،‌ وظیفه دارد تا این پرونده را حل کند، اما این پرونده سال‌ها باز خواهد ماند و وین هیز و همکارانش در حل این معما عاجز هستند و این موضوع قرار است در دوره‌های مختلف زندگی وین هیز به تصویر کشیده شود. ماهرشالا علی در نقش وین هیز، استیون درف در نقش رولاند وست، کارمن اجوجو در نقش آملیا ریردون، اسکوت مک‌نری در نقش تام، میمی گامر در نقش لوسی پرسل، ری فیشر در نقش فردی برنز، ریس ویکفیلد در نقش هنری هیز، مایکل گراییز در نقش برت وودارد و جان تنی در نقش آلن جونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال True Detective حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده