نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

ری فیشر به بازیگران فصل سوم سریال True Detective پیوست

شبکه HBO از اضافه شدن ری فیشر به جمع بازیگران فصل سوم سریال True Detective برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی سریال خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO از اضافه شدن بازیگران دیگری به جمع بازیگران فصل سوم سریال مورد انتظار کاراگاه حقیقی (True Detective) خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، ری فیشر، بازیگر نقش سایبورگ در فیلم Justice League (لیگ عدالت)، به جمع بازیگران فصل سوم این سریال آنتولوژی اضافه شده و قرار است یک نقش مهم را در فصل سوم این سریال بازی کند. علاوه بر فیشر، ریس ویکفیلد، بازیگر فیلم The Purge (پاکسازی)، مایکل گراییز، بازیگر سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) و جان تنی، بازیگر سریال The Closer، دیگر بازیگرانی هستند که به جمع بازیگران سریال True Detective اضافه شده‌اند و قرار است در این سریال به ایفای نقش بپردازند. فیشر قرار است نقش شخصیتی به‌نام فردی برنز، ویکفیلد نقش شخصیتی به‌نام هنری هیز، گراییز نقش شخصیتی به‌نام برت وودارد و تنی نقش شخصیتی به‌نام آلن جونز را در فصل سوم این سریال بازی کنند.

علاوه بر این چهار بازیگر، ماهرشالا علی در نقش وین هیز، استیون درف در نقش رولاند وست، کارمن اجوجو در نقش آملیا ریردون، اسکوت مک‌نری در نقش تام و میمی گامر در نقش لوسی پرسل، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فصل سوم سریال True Detective رسما تایید و اعلام شده است. علی در این سریال، نقش کارآگاهی را در ایالت آرکانزاس ایفا می‌کند و دورف، نقش همکار علی را بر عهده دارد و اجوجو نقش یک معلم محلی را بازی خواهد کرد که به نحوی به پرونده دو کودک گم‌شده متصل است. طبق اطلاعاتی که از داستان فصل سوم سریال True Detective منتشر شده، جرم‌ بسیار وحشتناکی در مرکز منطقه اوزارکس در ایالات آرکانزاس رخ داده و رمز و رازهای این اتفاق طی چند دهه گذشته در حال عمیق‌تر و پیچیده‌تر شدن است. اتفاقات فصل سوم این سریال قرار است در سه دوره زمانی مختلف جریان داشته باشد. 

True Detective

فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال True Detective به‌زودی آغاز خواهد شد. کارگردانی تمامی قسمت‌های فصل سوم سریال True Detective بر عهده جرمی سالنی‌یر، کارگردان فیلم Green Room (اتاق انتظار) و فیلم Blue Ruin (قراضه آبی) خواهد بود. نیک پیزولاتو، سازنده دو فصل اول سریال True Detective، تمام فیلمنامه‌های فصل سوم این سریال را به جز فیلمنامه یک قسمت که توسط دیوید میلچ، تهیه‌کننده و خالق سریال ددوود (Deadwood) نوشته شده، نوشته است. همچنین مانند دو فصل اول، فصل سوم سریال True Detective نیز داستان کاملا مستقلی خواهد داشت و قرار نیست شاهد ارتباط بین این فصل‌ها در فصل سوم این سریال باشیم. در فصل اول این سریال شاهد حضور بازیگرانی چون متیو مک‌ کانهی و وودی هارلسون و در فصل دوم شاهد حضور بازیگرانی چون ریچل مک‌آدامز، کالین فارل، وینس وان، تیلور کیچ و کلی رایلی بودیم.

فصل سوم سریال True Detective قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO به روی آنتن برود. فصل سوم این سریال قرار است در ۶ قسمت تولید شود که نسبت به فصل اول و دوم سریال True Detective که در ۸ قسمت تولید و از شبکه HBO منتشر شده‌اند، شاهد کاهش دو قسمتی فصل سوم این سریال بوده‌ایم.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده