نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۶

نویسنده Sicario وظیفه فیلمنامه فیلم Without Remorse را بر عهده گرفت

کمپانی پارامونت پیکچرز تیلور شریدان را برای بازنویسی فیلمنامه فیلم Without Remorse با بازی مایکل بی جردن، استخدام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم جدید مجموعه Tom Clancy's (تام کلنسی) منتشر شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، کمپانی پارامونت پیکچرز از استخدام تیلور شریدان برای بازنویسی فیلمنامه فیلم Without Remorse خبر داده است. شرایدن بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Sicario (سیکاریو)، فیلم Hell or High Water (اگر سنگ از آسمان ببارد) و کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Wind River (رودخانه ویند)، شناخته می‌شود. او پیش از این با  استفانو سولیما، کارگردان فیلم Without Remorse در فیلم Sicario: Day of the Soldado (سیکاریو: روز سولدادو) همکاری کرده بود. مایکل بی جردن، بازیگر فیلم Black Panther (بلک پنتر) و فیلم Creed 2 (کرید ۲)، نقش اصلی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

همچنین پارامونت در نظر دارد در ادامه فیلم Rainbow Six (رینبو سیکس) را تولید و منتشر کند که جردن نیز در این فیلم به ایفای نقش خواهد پرداخت. جردن نقش شخصیت جان کلارک را بر عهده دارد که در ۱۷ رمان از تام کلنسی حضور داشته است و بیشتر به‌عنوان شخصیت دوم در مجموعه Jack Ryan (جک رایان) شاهد حضور او بودیم. پیش از این ویلم دفو در فیلم Clear and Present Danger (تهدید فوری و آشکار) محصول سال ۱۹۹۴ و لیو شریبر در فیلم The Sum of All Fears (مجموع همه ترس‌ها) محصول سال ۲۰۰۲ نقش جان کلارک را بازی کرده‌ بودند. با این حال، جان کلارک در رمان Without Remorse نقش اصلی را بر عهده دارد. او در این رمان در جنگ ویتنام در نیروی دریایی آمریکا خدمت می‌کند و به دنبال آن در رمان Rainbow Six، او در نیروهای ضد تروریستی چند ملیتی خدمت خواهد کرد. با این حال، ممکن است داستان فیلم‌های آن کمی متفاوت‌تر باشد.

هنوز تاریخی برای اکران فیلم Without Remorse اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که طی ماه‌های آینده شاهد سرعت بخشیدن به مراحل پیش از تولید آن باشیم. این فیلم منشا داستانی شخصیت جان کلارک را روایت خواهد کرد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده