نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

مایکل بی جردن به فیلم Rainbow Six اضافه شد

مایکل بی جردن قرار است در فیلمی براساس رمان Tom Clancy's Rainbow Six (تام کلنسی رینبو سیکس) به ایفای نقش بپردازد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مایکل بی جردن قرار است در فیلم‌های جدید مجموعه Tom Clancy's (تام کلنسی) به ایفای نقش بپردازد. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، فیلم‌هایی براساس رمان Rainbow Six و Without Remorse (که پیش درآمد این رمان است) در دست ساخت است و مایکل بی جردن، بازیگر فیلم Black Panther (بلک پنتر)، نیز قرار است نقش جان کلارک را در این فیلم‌ها بازی کند. کمپانی پارامونت پیکچرز در نظر دارد در ابتدا فیلم Without Remorse را تولید و منتشر کند و در ادامه فیلم Rainbow Six تولید و منتشر خواهد شد. همچنین جردن به‌همراه کورین نمک و جاش اپلبام به‌عنوان تهیه کننده نیز در این اقتباس‌ها حضور خواهد داشت. با این حال، آکیوا گلدزمن که به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال Titans (تایتان‌ها) حضور دارد، قرار است به‌عنوان تهیه کننده اصلی در این فیلم‌ها حضور داشته باشد.

شخصیت جان کلارک در ۱۷ رمان از تام کلنسی حضور داشته است و بیشتر به‌عنوان شخصیت دوم در مجموعه Jack Ryan (جک رایان) شاهد حضور او بودیم. پیش از این ویلم دفو در فیلم Clear and Present Danger (تهدید فوری و آشکار) محصول سال ۱۹۹۴ و لیو شریبر در فیلم The Sum of All Fears (مجموع همه ترس‌ها) محصول سال ۲۰۰۲ نقش جان کلارک را بازی کرده‌ بودند. با این حال، جان کلارک در رمان Without Remorse نقش اصلی را بر عهده دارد. او در این رمان در جنگ ویتنام در نیروی دریایی آمریکا خدمت می‌کند و به دنبال آن در رمان Rainbow Six، او در نیروهای ضد تروریستی چند ملیتی خدمت خواهد کرد. با این حال، ممکن است داستان فیلم‌های آن کمی متفاوت‌تر باشد.

پیش از این در سال ۲۰۱۲ کمپانی پارامونت پیکچرز به دنبال ساخت فیلم Without Remorse با بازی تام هاردی بود که هاردی قرار بود نقش جان کلی ملقب به کلارک را بازی کند. در سال ۲۰۱۷، پارامونت بررسی برای ساخت فیلم Rainbow Six را نیز آغاز کرد. گفته می‌شود که کریستوفر مک‌کوری، کارگردان فیلم Mission Impossible: Fallout (ماموریت غیر ممکن: فال اوت)، قرار بود کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Without Remorse را بر عهده داشته باشد، اما این پروژه هرگز به مرحله ساخت نرسید و حال پارامونت به دنبال ساخت فیلم Without Remorse و فیلم Rainbow Six است که در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله نویسندگان فیلمنامه، کارگردان یا تاریخ اکران آن منتشر نشده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده