نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۶

تاریخ احتمالی شروع پخش فصل دوم سریال Big Little Lies مشخص شد

طبق گفته نیکول کیدمن، پخش فصل دوم سریال Big Little Lies احتمالا از ماه خرداد یا تیر سال آینده آغاز خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ احتمالی شروع پخش فصل دوم سریال Big Little Lies (دروغ‌ های کوچک بزرگ) مشخص و اعلام شده است. نیکول کیدمن و همسرش کیث اربن مهمان‌های ویژه و غافلگیر کننده برنامه سال نوی شبکه CNN به میزبانی اندرسون کوپر و اندی کوئن بودند و در طول این برنامه از کیدمن در مورد تاریخ شروع پخش این سریال پرسیده شد. کیدمن در پاسخ گفت که فکر می‌کند و تا آنجایی که خبر دارد، شبکه HBO ماه ژوئن (خرداد یا تیر) را برای شروع فصل دوم سریال Big Little Lies در نظر گرفته است. با این حال، او از دادن اطلاعات بیشتری خودداری کرد و احتمالا طی هفته‌های آینده باید منتظر خبرهای بیشتری در رابطه با این سریال بود. سریال Big Little Lies داستان سه زن را روایت می‌کند که در یک دردسر بزرگ افتاده‌اند و متهم به قتل هستند.

فصل اول سریال Big Little Lies براساس رمانی به‌همین نام اثر لیان موریارتی، تولید شد و در فوریه سال ۲۰۱۷ (زمستان ۹۵) از شبکه HBO روی آنتن رفت که با تحسین منتقدان و بینندگان مواجه شد و جوایز بسیاری را نیز دریافت کرد. فصل دوم این سریال با یک داستان جدید که توسط دیوید ای کلی، نویسنده و سازنده سریال، نوشته شده، تولید خواهد شد و از شبکه HBO به روی آنتن خواهد رفت که ادامه اتفاقات فصل اول سریال خواهد بود. آندریا آرنولد، فیلمساز برنده‌ی جایزه‌ی اسکار بریتانیایی، کارگردانی فصل دوم سریال Big Little Lies را بر عهده داشته است. پیش از این ژان-مارک ولی کارگردانی هر هفت قسمت فصل اول این سریال را بر عهده داشته بود.

ریس ویترسپون در نقش مدلین مک‌کنزی، نیکول کیدمن در نقش سلست رایت، شیلین وودلی در نقش جین چپمن، مریل استریپ در نقش مری لوئیز رایت، لورا درن در نقش رناتا کلین، ادام اسکات در نقش اد مک‌کنزی، زوئی کراویتز در نقش بانی کارلسون، کاترین نیوتون در نقش ابیگیل کارلسون، رابین ویگرت در نقش دکتر آماندا رایسمن، سارا سوکولویچ در نقش توری باچمن، مرین دانجی در نقش کاراگاه آدرین کوئینلن، کریستال فاکس در نقش الیزابت هاوارد و مو مک‌ری در نقش مایکل پرکینس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Big Little Lies حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Indiewire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده