نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱

اولین تصاویر رسمی فیلم Deadwood منتشر شد

شبکه HBO اولین تصاویر رسمی فیلم Deadwood را منتشر کرده است که در آن شاهد بازگشت شخصیت‌های دوست داشتنی سریال هستیم.

ماه مرداد امسال بود که شبکه HBO ساخت فیلم Deadwood (ددوود) را رسما تایید و اعلام کرد که این فیلم قرار است به اتفاقات سریال Deadwood که ادامه پخش آن در سال ۲۰۰۶ و پس از ساخت و انتشار سه فصل از آن توسط شبکه HBO لغو شد، خاتمه دهد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی این فیلم منتشر شده است. این تصاویر توسط مجله انترتینمنت ویکلی در شماره جدید آن منتشر شده است که در اولین تصویر شاهد بازگشت شخصیت ال سورنجن با بازی یان مک‌ شین، هستیم که در جم تئاتر (Gem Theater) شهر ددوود در داکوتای جنوبی حضور دارد. همچنین در تصویر دوم سث بولاک با بازی تیموتی اولیفانت، در خیابان‌های شهر ددوود دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Deadwood

Deadwood

در فیلم Deadwood شاهد بازگشت شخصیت‌های فراموش‌نشدنی و بی‌نظیر سریال آن خواهیم بود و اتفاقات این فیلم ۱۰ سال پس از حوادث پایانی فصل سوم این سریال جریان خواهد داشت و بار دیگر به شهر ددوود در ایالت داکوتای جنوبی باز خواهیم گشت. آتش دشمنی‌ها و کینه‌های قدیمی جانی دوباره خواهد گرفت، سوگند و پیمان صلح و دوستی مورد آزمایش قرار می‌گیرد و زخم‌های قدیمی بار دیگر سر باز می‌کنند و این اتفاقات تنها ثمره مدرنیزه شدن این شهر است. تیموتی اولیفانت، یان مک‌شین،مولی پارکر، پاولا مالکومسون، جان هاوکز، آنا گان، دایتون کالی، برد دوریف، رابین ویگرت، ویلیام ساندرسون، کیم دیکنز، جید پتی جان و جرالد مک‌رانی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadwood حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دنیل میناهان وظیفه کارگردانی و دیوید میلچ، خالق سریال Deadwood، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Deadwood را بر عهده داشته‌اند. هنوز تاریخی برای انتشار این فیلم اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که در طول سال ۲۰۱۹ شاهد انتشار فیلم Deadwood از شبکه HBO باشیم. در طی سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶، ۳۶ قسمت در قالب ۳ فصل از سریال Deadwood تولید و از شبکه HBO به روی آنتن رفت و این سریال در مجموع نامزد دریافت ۲۸ جایزه امی شد که در نهایت ۸ جایزه نیز دریافت کرده است. همچنین این سریال موفق به دریافت یک جایزه گلدن گلوب نیز شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده