نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۵

ساخت فیلم Deadwood رسما تایید شد

شبکه HBO در حاشیه تور مطبوعاتی انجمن منتقدان تلویزیون ساخت فیلم Deadwood (ددوود) را رسما تایید و اعلام کرد.

سریال Deadwood یکی از تحسین شده‌ترین سریال‌های تلویزیون بود که در سال ۲۰۰۶ شبکه HBO پس از ساخت و انتشار سه فصل از آن، تصمیم به لغو ادامه این سریال گرفت. از آن زمان ایده ساخت یک فیلم سینمایی برای خاتمه دادن به اتفاقات و داستان این سریال مطرح شد، اما تا به امروز شایعات و خبرهای زیادی مبنی بر لغو یا ساخت آن شنیده شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Deadwood در نهایت قرار است ساخته شود. کیسی بلویز، رئیس بخش برنامه‌های شبکه HBO، در حاشیه تور مطبوعاتی انجمن منتقدان تلویزیون امسال تایید کرد که این شبکه سفارش ساخت فیلم سینمایی این سریال را صادر کرده است. او گفت:

من در نهایت می‌توانم تایید کنم که به ساخت فیلم Deadwood چراغ سبز نشان داده‌ایم. ما ماه اکتبر امسال (مهر یا آبان) را برای شروع ساخت آن در نظر گرفته‌ایم.

با اینکه بلویز زمان انتشار فیلم Deadwood را تایید نکرد، اما با توجه به زمان شروع فیلمبرداری و تولید آن انتظار می‌رود که این فیلم در اوایل سال ۲۰۱۹ منتشر شود. حدود ۱۲ سال طول کشیده تا فیلم Deadwood سرانجام ساخته شود و در حال حاضر برنامه‌ریزی برای شروع ساخت آن بزرگ‌ترین مشکل شبکه HBO است. بلویز گفت:

کابوس‌بارترین بخش لجستیک ساخت سریال گرفتن برنامه همه بازیگران و برنامه‌ریزی براساس آن بوده است.

Deadwood

تیموتی اولیفانت، ایان مک‌ شین، مولی پارکر، جیم بیور دبلیو، ارل براون، دیتون کالی و کیم دیکنز، از جمله بازیگرانی بودند که در سریال Deadwood حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند که انتظار می‌رود بیشتر این بازیگران در فیلم آن نیز بازگردند. از زمان اعلام ساخت فیلم Deadwood زمان زیادی می‌گذرد و طرفداران سریال کم کم داشتند از آن کاملا ناامید می‌شدند. این سریال در سال ۲۰۰۶ لغو شد و در ادامه شبکه HBO و دیوید میلچ در حال برنامه‌ریزی برای ساخت دو فیلم سینمایی براساس این سریال بودند. با این حال، طی ۱۲ سال گذشته هیچگاه شاهد ساخت هیچ یک از این دو فیلم Deadwood نبوده‌ایم و احتمالا در نهایت تنها یک فیلم از این دو فیلم ساخته و منتشر خواهد شد. حال طرفداران می‌توانند به پاسخ برخی از سوالات خود در مورد سریال Deadwood در فیلم آن دست پیدا کنند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده