// چهار شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

اسکار آیزاک از پیشرفت های اپیزود نهم Star Wars می‌گوید

اسکار آیزاک، بازیگر نقش پو دامرون، در مصاحبه‌ی اخیرش اطلاعاتی از روند ساخت و توسعه اپیزود نهم جنگ ستارگان به اشتراک گذاشته است. با زومجی همراه باشید.

اسکار آیزاک، بازیگری که وظیفه ایفا نقش پو دامرون در دو فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان نیرو بر‌می‌خیزد) و Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) را بر عهده داشت در آخرین مصاحبه خود با IndieWire اطلاعات بیشتری از مراحل ساخت و تولید Star Wars: Episode IX (اپیزود نهم جنگ ستارگان) به اشتراک گذاشته است. او در این مصاحبه اعلام کرد که جی جی آبرامز، کارگردان اپیزود نهم که همچنین کارگردانی اپیزود هفتم یا همان نیرو بر‌می‌خیزد را بر عهده داشته است آزادی عمل بیشتری را برای بداهه گویی در اختیار بازیگران حاضر در این پروژه قرار داده است. او فیلمبرداری این اثر یا حداقل سکانس‌هایی را که در آن‌ها حضور داشته است آزادانه‌تر و راحت‌تر از فیلم‌های آخرین جدای و نیرو بر‌می‌خیزد توصیف کرده است. 

 نحوه‌ای که آن‌ها این فیلم را فیلمبرداری می‌کنند به نوعی آزاد‌تر و راحت‌تر از دو فیلم قبلی است.

آیزاک در ادامه اضافه کرد که منظور دقیقش از این حرف این است که فیلم در حال پیشرفت و استفاده از ابتکارهای گوناگون است.

این کار باعث می‌شود زمانی که وارد مجموعه و کار می‌شویم احساس راحتی داشته باشیم و این موقعیت و حس را پیدا کنیم که بتوانیم بگوییم ما می‌توانیم هر چیزی را امتحان کنیم. این یک امر ثابت شده است که با بازگشت جی جی آبرامز دلگرمی و اطمینان هم می‌آید. فشار کمتری روی درست و دقیق انجام دادن کار وجود دارد. ما فقط می‌خواهیم یک فیلم خوب بسازیم و هنگام تولیدش هم از آن لذت ببریم.

poe dameron/استار واز/star wars

آیزاک همچنین در این مصاحبه درباره منفی گرایی گروهی از طرفدارن در رابطه با فیلم آخرین جدای می‌گوید:

خوشبختانه از آن جایی که من این فیلم را کارگردانی، تهیه کنندگی یا منتشر نمی‌کنم نیازی نیست آنقدر‌ها نگران انتظارات طرفداران باشم.

از سوی دیگر همه‌ی طرفداران سلیقه و انتظار یکسانی ندارند.

 آیزاک در ادامه می‌گوید که او همان واکنشی را که نسبت به فیلم‌های جدید مجموعه جنگ ستارگان می‌بیند که در فیلم‌های قبلی جورج لوکاس (George Lucas) می‌دید: 

مردم احساسات قوی‌ای دارند اما در آن زمان چنین امکانات سازماندهی شده‌ای برای بیان آن احساسات وجود نداشت. افرادی که سایت‌ها و بلاگ‌ها را مدیریت می‌کنند به محتوا نیاز دارند. خب الان محتوا برای منتشر کردن وجود دارد. پنج نفر در توییتر، صد‌ها نفر دیگر در هر جای دیگر نظر و احساساتشان را بیان می‌کنند و آن موقعه است که این را موضوع به یک داستان و مسئله‌ای بسیار بزرگ تبدیل می‌کنند.

اپیزود نهم مجموعه بزرگ جنگ ستارگان به عنوان آخرین قسمت از سه گانه‌ی جدیدی که با نیرو بر می خیزد آغاز شد، در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. بعد از اکران این فیلم سه گانه جدید دیگری نیز به کارگردانی رایان جانسون، کارگردان فیلم آخرین جدای، ساخته خواهد شد. همچنین بیرون از خط روایت اصلی اسپین آف‌ها و نسخه‌های فرعی دیگری را داریم که در حال برنامه ‌یزی برای ساخت و انتشار در سال‌های آینده هستند.

نظر شما کاربران زومجی در رابطه با فصل اپیزود نهم جنگ ستارگان چیست؟ نظرات و دیدگاهایتان را با ما در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده