نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۶

بروس درن جانشین برت رینولدز در فیلم Once Upon a Time in Hollywood شد

کمپانی سونی پیکچرز اعلام کرد که بروس درن قرار است جانشین برت رینولدز در فیلم Once Upon a Time in Hollywood شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جانشین برت رینولدز در فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) تایید و معرفی شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، بروس درن، بازیگر نامزد جایزه اسکار برای فیلم Coming Home (بازگشت به وطن) و فیلم Nebraska (نبراسکا)، به جمع بازیگران جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو اضافه شده و قرار است نقش جرج اسپان را بازی کند. درن در واقع قرار است جانشین برت رینولدز شود که ماه گذشته او در سن ۸۲ سالگی درگذشت و با توجه به اینکه صحنه‌های او فیلمبرداری نشده بودند، سازندگان فیلم مجبور به استخدام بازیگر دیگری برای جانشینی رینولدز شدند.

Burt Reynolds

بروس درن و برت رینولدز مدتی طولانی نیز بود که با یکدیگر دوست بوده‌اند. درن پیش از این در فیلم‌هایی چون فیلم Django Unchained (جانگوی آزاد شده) و فیلم The Hateful Eight (هشت نفرت‌انگیز) با تارانتینو همکاری کرده بود و این فیلم سومین همکاری آن‌ها است. علاوه بر درن، لئوناردو دی کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، آل پاچینو، تیموتی اولیفانت، دیمون هریمن، کرت راسل، جیمز مارسدن، تیم راث، مایکل مدسن، دمین لوییس، لوک پری، امیل هرش،‌ داکوتا فانینگ، کلیفتون کالینز جونیور، کیث جفرسون، نیکولاس هموند، اسکوت مکنری، جولیا باترز، مایا هاوک، لینا دانم، لورنزا ایزو، آستین باتلر، رافائل زاویروچا، دنی استرانگ، رومر ویلیس، مارگارت کوالی، مدیسن بیتی، ویکتوریا پدرتی، دریما واکر و سیدنی سوئینی، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Once Upon a Time in Hollywood حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

داستان جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو در تابستان سال ۱۹۶۹ و در شهر لس آنجلس جریان دارد. بخشی از تمرکز این فیلم قرار است روی قتل اسرارآمیز شارون تیت و چهار نفر از دوستانش توسط فرقه پیروان چارلز منسون، باشد. تمرکز اصلی فیلم Once Upon A Time in Hollywood روی یک بازیگر و بدلکار سریال‌های وسترن است که لئوناردو دی کاپریو و برد پیت نقش این دو شخصیت را بر عهده دارند که در همسایگی شارون تیت زندگی می‌کنند.

فیلم Once Upon a Time in Hollywood قرار است در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ (۴ مرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده