نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۸

بازیگر نقش چارلز منسن در فیلم Once Upon a Time in Hollywood معرفی شد

شرکت سونی پیکچرز سرانجام بازیگر نقش چارلز منسن در فیلم Once Upon a Time in Hollywood را استخدام و معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش چارلز منسن در فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت TheWrap منتشر کرده، دیمون هریمن، بازیگر سریال Justified (موجه) و سریال Battle Creek (بتل کریک)، به جمع بازیگران نهمین و جدیدترین فیلم پر ستاره و بازیگر کوئنتین تارانتینو اضافه شده و قرار است نقش چارلز منسن را که رهبری یک فرقه را بر عهده داشت، بازی کند. پیروان منسن در سال ۱۹۶۹ شارون تیت و تعدادی از دوستانش را به قتل رساندند و او در واقع بخش مهمی از اتفاقات جدیدترین فیلم تارانتینو را تشکیل خواهد داد. هریمن بیشتر برای بازی در سریال Justified شناخته می‌شود و در فیلم‌ها و سریال‌های دیگری چون فیلم J. Edgar (جی. ادگار)، سریال Secret City و سریال Flesh and Bone نیز به ایفای نقش پرداخته است.

Damon Herriman

با این حال، هریمن تنها بازیگر جدیدی نیست که به جمع بازیگران فیلم Once Upon a Time in Hollywood اضافه شده است و بازیگران بیشتری به جمع بازیگران این فیلم پیوسته‌اند. رومر ویلیس برای بازی در نقش جوانا پتت، مارگارت کوالی برای بازی در نقش کیتی کت، مدیسن بیتی برای بازی در نقش کتی، ویکتوریا پدرتی برای بازی در نقش لولو و دریما واکر برای بازی در نقش کانی استیونز، دیگر بازیگران جدیدی هستند که به جدیدترین فیلم تارانتینو اضافه شده‌اند. علاوه بر این، کاستا رونین قرار است نقش ویتک فریکاسکی، بازیگر لهستانی که توسط فرقه منسن به قتل رسید، را در فیلم Once Upon a Time in Hollywood بازی کند.

علاوه بر این بازیگران جدید، لئوناردو دی کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، آل پاچینو، تیموتی اولیفانت، برت رینولدز، کرت راسل، جیمز مارسدن، تیم راث، مایکل مدسن، دمین لوییس، لوک پری، امیل هرش،‌ داکوتا فانینگ، کلیفتون کالینز جونیور، کیث جفرسون، نیکولاس هموند، اسکوت مکنری، جولیا باترز، مایا هاوک، لینا دانم، لورنزا ایزو، آستین باتلر، رافائل زاویروچا، دنی استرانگ و سیدنی سوئینی، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Once Upon a Time in Hollywood حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Once Upon a Time in Hollywood قرار است در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ (۴ مرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده