نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷

تایید حضور بازیگران جدید در فیلم Once Upon a Time In Hollywood

به‌تازگی کمپانی سونی پیکچرز از اضافه شدن چهار بازیگر دیگر به جمع بازیگران فیلم Once Upon A Time in Hollywood خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران دیگری در فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) که نهمین و جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو است، تایید و اعلام شده است. لینا دانم با سابقه بازی در سریال Girls (دختران)، آستین باتلر با سابقه بازی در فیلم Yoga Hosers، مایا هاوک با تجربه بازی در سریال Little Women (زنان کوچک) و لورنزا ایزو با سابقه بازی در فیلم The Green Inferno، چهار بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده‌اند. با این حال، جزئیاتی از نقش آن‌ها در جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو منتشر نشده است. دانم که بیشتر برای بازی در سریال Girls شناخته می‌شود، به‌تازگی مسئولیت ساخت سریال Camping را که یک سریال کمدی برای شبکه HBO است، بر عهده گرفته است.

 Lena Dunham

همچنین باتلر به‌تازگی به جمع بازیگران فیلم The Dead Don’t Die (مرده نمی میرد) به کارگردانی جیم جارموش نیز اضافه شده است. مایا هاوک که دختر ایثن هاک و اوما تورمن است، در فصل سوم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) نیز در نقش رابین به ایفای نقش خواهد پرداخت. همچنین ایزو که بیشتر برای بازی در فیلم Green Inferno و Knock Knock (تق تق) شناخته شده، در فیلم The House with a Clock in Its Walls (خانه‌ای با ساعتی درون دیوارهایش) نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. علاوه بر این چهار بازیگر، لئوناردو دی کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، آل پاچینو، تیموتی اولیفانت، برت رینولدز، کرت راسل، جیمز مارسدن، تیم راث، مایکل مدسن، دمین لوییس، لوک پری، امیل هرش،‌ داکوتا فانینگ، کلیفتون کالینز جونیور، کیث جفرسون، نیکولاس هموند، اسکوت مکنری و جولیا باترز، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Once Upon a Time in Hollywood حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Once Upon a Time in Hollywood قرار است در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ (۴ مرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده