نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

تاریخ انتشار فصل دوم سریال Runaways اعلام شد

شبکه هولو تاریخ انتشار فصل دوم سریال Runaways و سریال Light As a Feather را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه استریم هولو (Hulu) تاریخ انتشار دو سریال خود را تایید و اعلام کرده است. این شبکه اعلام کرد که فصل دوم سریال Runaways (فراری‌ها) در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر امسال) منتشر خواهد شد. همچنین فصل اول سریال Light As a Feather که سریال جدید و ترسناک شبکه هولو است، در تاریخ ۱۲ اکتبر امسال (۲۰ مهر) از شبکه هولو منتشر می‌شود. تمامی قسمت‌های هر دو سریال در تاریخ اعلام شده منتشر خواهند شد. برخلاف فصل اول، فصل دوم سریال Runaways در ۱۳ قسمت تولید شده که به‌جای پخش هفتگی، شاهد انتشار هر ۱۳ قسمت در تاریخ اعلام شده خواهیم بود.

فصل دوم سریال Runaways ادامه داستان ۶ نوجوان با قدرت‌های مختلف را روایت می‌کنند که پس از کشف راز پدر و مادرهای شیطانی خود و قطع امید از آن‌ها، تصمیم به ترک خانه گرفته‌اند و حال باید یاد بگیرند که به تنهایی زندگی کنند. همانطور که آن‌ها باید به دنبال غذا، جستجو برای پناهگاه و مراقبت از یکدیگر باشند، این ۶ نوجوان باید یاد بگیرند که چه چیزی خوب و چه چیزی بدتر است و آن‌ها تصمیم می‌گیرند که سازمان The Pride را برای همیشه نابود کنند، اما یک شخص نامشخص پیامی اسرار آمیز به جونا ارسال می‌کند که ممکن است یکی از اعضای گروه Runaways باشد. در همین حال تمرکز تمامی اعضای سازمان The Pride روی پیدا کردن و بازگرداندن فرزندان خود است و جونا نیز برنامه خطرناک دیگری در ذهن دارد.

Runaways

رنزی فلیز، گرگ سالکین، لیاراکا اوکانو، ویرجینیا گاردنر، آریلا بارر، آلگرا اکاستا، رایان سندز، آنجل پارکر، بریتنی ایشیباشی، جیمز یگاشی، کوین وایسمن، بریجید برنا، آنی ورشینگ، کیپ پاردیو، جیمز مارسترز، اور کارادین و جولین مک‌مان، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Runaways حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار ساخت این سریال بر عهده جاش شوارتز و استفانی ساویج بوده است. این سریال محصول مشترک مارول و هولو است. سریال Light As a Feather داستان ۵ دختر نوجوان را روایت می‌کند که تحت تاثیرات یک بازی فرا طبیعی قرار می‌گیرند.

پس از اینکه به روش‌های دقیق و پیش بینی شده‌ای مرگ این دختران آغاز می‌شود، حال بازماندگان باید بفهمند که چرا مورد حمله قرار گرفته‌اند و اینکه آیا یک نیروی شیطانی پشت این ماجرا است یا یکی از آن‌ها در حال انجام این قتل‌ها است. لیانا لیبراتو، هیلی رم، اجیونا الکسوس، برین تجو، پیتون لیست، هارلی گراهام، دیلان اسپریبری و جوردن رودریگز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Light As a Feather حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده