نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

حضور بازیگر فیلم Fantastic Four در سریال Runaways

کمپانی مارول و شبکه هولو از اضافه شدن جولین مک‌ مان به جمع بازیگران سریال فراری‌ ها (Runaways) خبر دادند.

طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، جولین مک‌مان، بازیگر فیلم‌هایی چون چهار شگفت انگیز (Fantastic Four)، قرمز (Red)، آتش در ازای آتش (Fire with Fire) و سریال Nip/Tuck (جراحی پلاستیک)، به جمع بازیگران سریال Runaways اضافه شده است. اگرچه مارول هنوز اطلاعات زیادی از نقش او در این سریال منتشر نکرده است، اما اعلام شده که وی قرار است نقش شخصیتی به نام جونا را در این سریال بازی کند. او قرار است به شخصیت‌های اصلی این سریال کمک کند تا علیه پدر و مادران خود شورش و فرار کنند. جاش شوارتز و استفانی ساویج، سازندگان و تهیه‌کنندگان اجرایی سریال Runaways در رابطه با حضور مک‌مان در این سریال گفتند:

بسیار هیجان‌زده و خوشحال هستیم که جولین مک‌مان به جمع بازیگران بسیار بااستعداد و استثنایی سریال Runaways اضافه شده است و ما بی‌صبرانه منتظریم تا مشاهده کنیم که او قرار است چه کارهایی در این سریال انجام بدهد.

Fantastic Four

مک‌مان بیشتر برای بازی در نقش دکتر ویکتور ون دووم ملقب به دکتر دووم در فیلم Fantastic Four و فیلم Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer (چهار شگفت‌انگیز: قیام موج‌سوار نقره‌ای) شناخته شده است. رنزی فلیز، گرگ سالکین، لیاراکا اوکانو، ویرجینیا گاردنر، آریلا بارر و آلگرا اکاستا از جمله بازیگرانی هستند که نقش اعضای گروه فراری‌ها را در سریال Runaways بر عهده خواهند داشت. علاوه بر این، رایان سندز، آنجل پارکر، بریتنی ایشیباشی، جیمز یگاشی، کوین وایسمن، بریجید برنا، آنی ورشینگ، کیپ پاردیو، جیمز مارسترز و اور کارادین، از جمله بازیگرانی هستند که نقش اعضای گروه شرور پراید (The Pride) را در این سریال بر عهده دارند.

سریال Runaways توسط بخش تلویزیونی مارول و شبکه ABC در ۱۰ قسمت تولید شده و قرار است در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۱۷ (۳۰ آبان ۱۳۹۶) از شبکه هولو منتشر شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده