نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۷

عقب افتادن اکران فیلم Indiana Jones 5؛ اعلام تاریخ اکران دو فیلم Jungle Cruise و Maleficent 2

والت دیزنی ضمن اعلام تاریخ اکران دو فیلم Jungle Cruise و Maleficent 2، از عقب افتادن اکران فیلم Indiana Jones 5 خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت والت دیزنی به‌تازگی تغییرات بزرگی را در جدول اکران فیلم‌های آینده خود ایجاد کرده است. در ابتدا فیلم Mary Poppins Returns (مری پاپینز باز می‌گردد) که قرار بود در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ (۴ دی ۱۳۹۷) و روز کریسمس اکران شود، اکنون  قرار است چند روز زودتر و در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۸ آذر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. حال دنباله فیلم Mary Poppins (مری پاپیننز) قرار است در روز چهارشنبه و دو روز زودتر از فیلم‌هایی چون فیلم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ)، فیلم Aquaman (آکوامن)، فیلم Bumblebee (بامبل‌بی) و فیلم Holmes and Watson (هلمز و واتسون) اکران شود. امیلی بلانت، لین-منیول میراندا، بن ویشاو، امیلی مورتیمر، جولی والترز، مریل استریپ، کالین فرث، دیک ون دایک و آنجلا لنسبوری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mary Poppins Returns حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

Jumanji: Welcome to the Jungle

در ادامه دیزنی اعلام کرد که نام انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 (رالف اینترنت را خراب می‌کند: رالف خرابکار ۲) برای اینکه بهتر خوانده و کمی کوتاه‌تر شود، به Ralph Breaks the Internet (رالف اینترنت را خراب می‌کند) تغییر پیدا کرده است. پس از آن، دیزنی تاریخ اکران فیلم Jungle Cruise (جانگل کروز) را اعلام کرد. این فیلم که پیش از این به‌عنوان فیلم لایو اکشن بدون عنوان دیزنی در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) ثبت شده بود، قرار است با یک هفته تاخیر در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۹ مهر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. فیلم Jungle Cruise در حال حاضر مراحل فیلمبرداری و تولید خود را سپری می‌کند و دواین جانسون، امیلی بلانت، جک وایتهال، جسی پلمونس، ادگار رامیرز و پل جیاماتی، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در این فیلم تایید و اعلام شده است.

همچنین دیزنی اعلام کرد که فیلم Maleficent 2 (مالیفیسنت ۲) که مراحل فیلمبرداری و تولید خود را سپری می‌کند، قرار است در تاریخ ۲۹ می ۲۰۲۰ (۹ خرداد ۱۳۹۹) به روی پرده‌های سینما برود. آنجلینا جولی، ال فانینگ، میشل فایفر، اد اسکرین، چویتل اجیوفور، جن مورای، دیوید گیسی، هری دکینسون و رابرت لیندسی، از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم Maleficent (مالیفیسنت) حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. در ادامه دیزنی از تاخیر دوباره در اکران فیلم Indiana Jones 5 (ایندیانا جونز ۵) خبر داد. این فیلم که قرار بود در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ۱۳۹۹)‌ اکران شود، حال اکنون قرار است با یک سال تاخیر در تاریخ ۹ جولای ۲۰۲۱ (۱۸ تیر ۱۴۰۰) به روی پرده‌های سینما برود.

Maleficent

همچنان هریسون فورد برای بازی در نقش ایندیانا جونز و استیون اسپیلبرگ برای کارگردانی در قسمت پنجم فیلم Indiana Jones (ایندیانا جونز) حضور دارند، اما اطلاعات بیشتری از این فیلم منتشر نشده و تنها حضور جاناتان کاسدان، نویسنده فیلمنامه فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان)، برای نوشتن فیلمنامه این فیلم و جایگزینی او با دیوید کپ، تایید و اعلام شده است. دیزنی همچنین در پایان اعلام کرد فیلم لایو اکشنی که قرار بود در تاریخ ۹ جولای ۲۰۲۱ (۱۸ تیر ۱۴۰۰) اکران شود، اکران آن به ۳۰ جولای ۲۰۲۱ (۸ مرداد ۱۴۰۰) تغییر کرده است که در این تاریخ، فیلمی از دنیای سینمایی مارول قرار بود اکران شود که اکنون اکران این فیلم نیز تا تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ۱۳۹۹) جلو افتاده است. همچنین دیزنی دو فیلم لایو اکشنی را که قرار بود در دو تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان‌ ۱۳۹۸) و ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ اکران شوند از جدول اکران فیلم‌های آینده خود حذف کرد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده