نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

حضور دو بازیگر جدید در Jungle Cruise تایید شد

والت دیزنی از حضور دو بازیگر جدید در فیلم Jungle Cruise (جانگل کروز) برای بازی در نقش شرور و منفی فیلم، خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، والت دیزنی حضور بازیگران جدیدی در فیلم Jungle Cruise را تایید و اعلام کرده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، جسی پلمونس و ادگار رامیرز به جمع بازیگران این فیلم لایو اکشن اضافه شده‌اند و قرار است نقش شرور و منفی این فیلم را بازی کنند. با این حال، جزئیات بیشتری از نقش این دو بازیگر در فیلم Jungle Cruise به اشتراک گذاشته نشده است و این دو بازیگر به دواین جانسون، امیلی بلانت و جک وایتهال اضافه شده‌اند که پیش از این حضور آن‌ها در جدیدترین فیلم لایو اکشن دیزنی تایید شده بود. والت دیزنی هنوز تاریخی را برای اکران فیلم Jungle Cruise تایید و اعلام نکرده است. با این حال، مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است از ماه می ۲۰۱۸ (اردیبهشت یا خرداد ۱۳۹۷) آغاز شود. 

Jesse Plemons

جانسون نقش کاپیتان فرانک هاوتن را در فیلم Jungle Cruise بر عهده دارد که کاپیتان قایقی است که خواهرش لیلی هاوتن با بازی امیلی بلانت و برادرش با بازی وایتهال در آن حضور دارند و این سه خواهر و برادر به دنبال یافتن درخت زندگی هستند. درخت زندگی دارای قدرت‌های جادویی و درمان کننده است که بسیاری تصور می‌کنند این درخت تنها یک افسانه است؛ اما خانواده هاوتن به وجود این درخت اعتقاد دارند. رامیرز پیش از این در فیلم The Girl on the Train (دختری در قطار) با بلانت هم‌بازی بوده و همچنین در فیلم Gold (طلا) و فیلم Bright (درخشان) نیز به ایفای نقش پرداخته است. همچنین جسی پلمونس بیشتر برای بازی در فصل دوم سریال Fargo (فارگو) و فیلم Game Night (شب بازی) شناخته شده است.

Edgar Ramirez

ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم‌هایی چون ناشناس (Unknown)، یتیم (Orphan)، خانه مومی (House of Wax) و آب‌های کم‌عمق (The Shallows)، کارگردانی فیلم Jungle Cruise را بر عهده خواهد داشت. کار نوشتن فیلمنامه ابتدایی این فیلم بر عهده جی دی پین و پاتریک مک‌کی بوده و در حال حاضر فیلمنامه فیلم Jungle Cruise توسط مایکل گرین، نویسنده فیلم Logan (لوگان) و فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹)، در حال بازنویسی است. فیلم Jungle Cruise بر اساس گردش‌های ماجراجویانه از طریق رودخانه در پارک تفریحی دیزنی ساخته می‌شود و دیزنی می‌خواهد که این فیلم لایو اکشن، به فیلمی موفق مانند مجموعه دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) که در حال حاضر پارک تفریحی آن در دیزنی‌لند احداث شده، تبدیل شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده