نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱

میشل فایفر برای پیوستن به فیلم Maleficent 2 وارد مذاکره شد

مدتی است که فیلم مالیفیسنت 2 (Maleficent 2) مراحل اولیه تولید را طی می‌کند. حال گزارش شده که میشل فایفر برای پیوستن به بازیگران این اثر وارد مذاکره شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری ورایتی در طی یکی از گزارش‌های جدید خود عنوان کرده که میشل فایفر برای پیوستن به بازیگران یکی از جدیدترین آثار سینمایی کمپانی دیزنی یعنی فیلم Maleficent 2 (مالیفیسنت 2) وارد مذاکره شده است. فایفر اخیرا در فیلم Murder on the Orient Express (قتل در قطار سریع‌السیر شرق) و همچنین فیلم mother (مادر) ایفای نقش کرده و در صورت موفق بودن این مذاکره قرار است به آنجلینا جولی، ال فانینگ و اد اسکرین بپیوندد. وی که در آینده‌ای نزدیک قرار است در یکی از جدیدترین آثار سینمایی کمپانی مارول یعنی فیلم Ant-Man and The Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ) دیده شود، در فیلم مالیفیسنت 2 نقش ملکه را ایفا خواهد کرد.

فیلم Maleficent در ماه می سال ۲۰۱۴ روی پرده سینماها به اکران درآمد و با بودجه ۱۸۰ میلیون دلاری که داشت توانست مبلغی بالغ بر ۷۵۸.۵ میلیون دلار را در سینماهای سرتاسر جهان از آن خود کند. این فیلم محبوب توسط رابرت استرومبرگ کارگردانی و هدایت شده بود. این فیلم لایو اکشن، بازسازی انیمیشن کلاسیک Sleeping Beauty (زیبای خفته) است که تمرکز آن بیشتر روی شخصیت شرور داستان یعنی مالیفیسنت و قصه او که تا به حال گفته نشده بود، بوده است. حال در دنباله این اثر، اد اسکرین قرار است نقش شخصیت شرور داستان را ایفا کند. آنجلینا جولی، بازیگر نقش مالیفیسنت و ال فانینگ، بازیگر نقش پرنسس آرورا (زیبای خفته)، نیز قرار است برای نقش آفرینی دوباره در دنباله فیلم Maleficent بازگردند.

یواخیم رانینگ، کارگردان فیلم Bandidas و فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی‌گویند) قرار است فیلم Maleficent 2 را کارگردانی کند. جز باترورث، نویسنده فیلم Spectre (اسپکتر)، فیلم Black Mass (عشای شیطانی) و فیلم Edge of Tomorrow (لبه فردا) و همچنین لیندا وولورتون، نویسنده فیلم مالیفیسنت نویسندگی فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند. نوآ هارپستر و مایکا فیتزرمن بلو نویسندگانی بودند که نسخه‌های اولیه فیلمنامه این اثر را نوشتند. جو روث هم قرار است تهیه کنندگی این پروژه را بر عهده داشته باشد.

Maleficent

مالیفیسنت یک زن جوان بسیار زیبا با قلبی واقعا پاک و خالص بود که زندگی او به طرز عجیب و غریبی آرام و شاد بود و در جنگلی که همه چیز آن آرام و صلح‌آمیز بود بزرگ شد. البته این شرایط همیشه همین‌گونه شاد و آرام باقی نماند. آنها در کنار هم خوشحال روزگار خود را می‌گذراندند؛ تا زمانی که یک ارتش مهاجم به سرزمین آنها تجاوز کرد و هماهنگی و نظمی را که در سرزمین آنها وجود داشت به خطر انداخت. مالیفیسنت بزرگ شده بود تا محافظت سرزمینش را بر عهده داشته باشد، اما در نهایت با خیانت بزرگ و بی‌رحمانه‌ای روبه‌رو می‌شود که بسیار به خاطر این اتفاق زجر می‌کشد؛ اتفاقی که باعث می‌شود قلب پاک و خالص او تبدیل به سنگ شود. او تصمیم گرفت که این کار آنها را بی جواب نگذارد و انتقام خوبی از آنها بگیرد. پس مبارزه‌ای حماسی را علیه جانشین پادشاهی که به سرزمینش حمله کرده بود به راه انداخت و طلسمی روی فرزند تازه به دنیا آمده‌ی او به نام آرورا قرار داد. همینطور که روز به روز این کودک بزرگ می‌شود مالیفیسنت متوجه می‌شود که آرورا در پیش خود کلیدی دارد که می‌تواند دوباره صلح و آرامش را به سرزمین او برگرداند و شاید به نوعی این کلید بتواند شادی واقعی را برای مالیفیسنت به ارمغان بیاورد.

علاوه بر آنجلینا جولی، شارلتو کوپلی، ال فانینگ، سم رایلی، ایملدا استنتون، جونو تیمپل و لسلی منویل از جمله بازیگرانی بودند که در قسمت اول فیلم مالیفیسنت حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. هنوز تاریخی برای اکران فیلم Maleficent 2 اعلام نشده است؛ اما پیش‌بینی می‌شود که فیلمبرداری و تولید این فیلم طی بهار امسال آغاز شود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده