نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

پل جیاماتی به فیلم Jungle Cruise پیوست

پل جیاماتی به دواین جانسون و امیلی بلانت پیوست و قرار است یکی از نقش‌های فرعی فیلم Jungle Cruise را ایفا کند.

پل جیاماتی، بازیگر و تهیه‌کنندهٔ قدیمی سینمای هالیوود و نامزد جایزهٔ اسکار، جدیدترین بازیگری است که به لیست بازیگران فیلم Jungle Cruise (گشت‌وگذار در جنگل) کمپانی والت دیزنی (Walt Disney) پیوسته است. دواین جانسون و پل جیاماتی، پس از فیلم San Andreas (سن آندریاس)، محصول سال ۲۰۱۵، همکاری تازه‌ای و این مرتبه در فیلم جدید کمپانی والت دیزنی خواهند داشت. پل جیاماتی در فیلم San Andreas، نقش شخصیت دکتر لارنس هایس را بر عهده داشت و دواین جانسون ایفاگر نقش شخصیت اصلی داستان، یعنی ریموند گینز بود. همکاری این دو بازیگر در فیلم برد پیتون نتیجهٔ خوبی در گیشه داشت و با بودجهٔ ساخت ۱۱۰ میلیون دلاری، فروشی ۴۷۴ میلیون دلاری برای این فیلم رقم خورد.

فیلم Jungle Cruise بر اساس گردش‌های ماجراجویانه از طریق رودخانه در پارک تفریحی دیزنی ساخته می‌شود و دیزنی می‌خواهد که این فیلم لایو اکشن، به فیلمی موفق مانند مجموعه Pirates of the Caribbean (دزدان دریایی کارائیب) که در حال حاضر پارک تفریحی آن در دیزنی‌لند احداث شده، تبدیل شود. فیلم Tomorrowland (سرزمین فردا)، فیلم دیگری بود که آن هم ایدهٔ ساختش از پارک‌های تفریحی دیزنی گرفته شد. با توجه به عدم استقبال تماشاچیان از فیلم Brad Bird (بِرَد بِرد)، کمپانی دیزنی مدتی از ادامهٔ ساخت فیلمی مربوط به این دنیای فانتزی عقب‌نشینی کرد؛ تا اینکه اعلام شد این کمپانی قصد ساخت فیلم Jungle Cruise را دارد. فیلم Tomorrowland چندان مورد استقبال منتقدان قرار نگرفت و در گیشه نیز با بودجهٔ هنگفت ۱۹۰ میلیون دلاری، تنها ۲۱۰ میلیون دلار فروش داشت. فیلم Jungle Cruise قرار بود در سال ۲۰۱۵ ساخته شود و از آن زمان دواین جانسون برای ایفای نقش اصلی فیلم در نظر گرفته شده بود، اما پس از اینکه یکی-دو سالی پروژه بسیار کند پیش رفت و خبری از آن نبود، طی چند ماه اخیر همه‌چیز از این رو به آن رو شد و سازندگان تقریباً هفته به هفته بازیگری جدید را برای حضور در این فیلم معرفی می‌کنند.

جانسون نقش کاپیتان فرانک هاوتن را در فیلم Jungle Cruise بر عهده دارد که کاپیتان قایقی است که خواهرش لیلی هاوتن با بازی امیلی بلانت و برادرش با بازی جک وایتهال در آن حضور دارند و این سه خواهر و برادر به دنبال یافتن درخت زندگی هستند. درخت زندگی دارای قدرت‌های جادویی و درمان‌کننده است که بسیاری تصور می‌کنند این درخت تنها یک افسانه است؛ اما خانواده هاوتن به وجود این درخت اعتقاد دارند.

Jungle Cruise

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، پل جیاماتی به‌صورت رسمی قرارداد حضور در فیلم Jungle Cruise را امضاء کرده است و قرار است نقش رئیس بندرگاه بدعنق و ترشرویی را ایفا کند. هنوز ارتباط این شخصیت با شخصیت کاپیتان فرانک هاوتن مشخص نیست. با توجه به فیلم‌های پیشین پل جیاماتی، می‌توان حدس زد که شخصیت وی به‌گونه‌ای خواهد بود که اسباب شوخی مابقی شخصیت‌ها را فراهم خواهد آورد و در عین حال او باید جدی، عبوس و ترش‌رو باشد و نقشی کلیدی نیز به شمار برود. از معروف‌ترین فیلم‌های پل جیاماتی می‌توان به Madame Bovary (مادام بوواری)، Love & Mercy (عشق و بخشش)، 12Years a Slave (دوازده سال بردگی)، Rock of Ages (دوران راک)، Lady in the Water (بانوی در آب) و Cinderella Man (مرد سیندرلایی) اشاره داشت که جیاماتی با حضور در این فیلم و ایفای نقش شخصیت جو گولد، نامزد جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه وی قرار است در دنبالهٔ فیلم San Andreas، بار دیگر در نقش دکتر لارنس هایس ظاهر شود.

تاکنون حضور دواین جانسون، امیلی بلانت، جک وایتهال، جسی پلمونس، ادگار رامیرز و پل جیاماتی، در فیلم Jungle Cruise تأیید شده است

ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم‌هایی چون Unknown (ناشناس)، Orphan (یتیم)، House of Wax (خانه مومی) و The Shallows (آب‌های کم‌عمق)، کارگردانی فیلم Jungle Cruise را بر عهده خواهد داشت. کار نوشتن فیلمنامهٔ ابتدایی این فیلم بر عهده جی دی پین و پاتریک مک‌کی بوده و در حال حاضر فیلمنامه فیلم Jungle Cruise توسط مایکل گرین، نویسنده فیلم Logan (لوگان) و فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹)، در حال بازنویسی است. تاکنون حضور دواین جانسون، امیلی بلانت، جک وایتهال، جسی پلمونس، ادگار رامیرز و پل جیاماتی، در فیلم Jungle Cruise تأیید شده است.

آخرین نقش‌آفرینی پل جیاماتی روی پردهٔ سینما، مربوط به فیلم ترسناک، معمایی و علمی تخیلی Morgan (مورگان) به کارگردانی لوک اسکات می‌شود. در این فیلم بازیگرانی چون کیت مارا، آنیا تیلور جوی، رز لزلی، توبی جونز، بوید هالبروک و میشل یئو، همبازی با پل جیاماتی بودند. این فیلم نه مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و نه تماشاچیان و با بودجهٔ ساخت ۸ میلیون دلاری، فروش اندک ۹ میلیون دلاری در گیشه داشت.

گفتنی است والت دیزنی هنوز تاریخی را برای اکران فیلم Jungle Cruise تأیید و اعلام نکرده است. با این حال، مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است از ماه می (اردیبهشت یا خردادماه) آغاز شود.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده